Schwalbe Racing Ray

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Plaats reactie
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10359
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Er zijn flinke regenbuien gevallen... dus. Ik zou gaan voor meer grip.
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Rasmazzer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: do 18 juli 2019, 16:19

Ok de Racing Ray is net vervangen door de Forkaster.

Het profiel van de Racing Ralph en de Ardent Race lijkt gelijkaardig. Zou de Ardent Race toch meer grip geven?
JMA1992
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 852
Lid geworden op: do 8 november 2018, 20:01
Mijn mountainbike: Cube stereo 120

Rasmazzer schreef: wo 17 juni 2020, 20:12 Dit weekend trek ik naar de Ardennen, kanten Bouillon.

Heb Racing Ray 2.35 vooraan steken en Ralph 2.2 achteraan momenteel. Voorlopig zal het er nog wel droog bij liggen in de Ardennen?
Alternatief is Forkaster 2.35 voor en Ardent Race 2.2 achter, maar dan moet ik de banden terug Tubeless maken.

Heb er nu toch al paar technische rondjes opzitten in droog weer en die combo Ray/Ralph staat mij wel aan. Enkel beetje modder en grip is een stuk minder.
Nou ik heb buienradar een beetje gevolgd maar volgens mij heeft die kant het flink te verduren gehad voor wat betreft regen. Ik persoonlijk zou daar niet heen gaan met een licht XC setje.

Maar dat gezegd te hebben, met 30 graden zou ik ook vrolijk met minimaal een nobby nic gaan. :D
Omdraaien kan altijd nog!
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10359
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Ook een FK achter, als je die nog hebt liggen, en je zit zeker safe, als het nat is met modder.
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Plaats reactie