Iemand ervaring met Shimano MW500 / MW5 Winterschoenen?

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Zo te zien lijken ze ook wel heel veel op m'n Northwave Celsius, waar ik trouwens zweetvoeten in krijg omdat ze zo goed water- en winddicht zijn!!! :tong :tong
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Als het echt koud wordt wil je juist liever niet dat een schoen (voorin) strak zit, dus kijk dat specifieke puntje nog even aan zou ik zeggen.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Ruudjoo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 21 juli 2015, 11:11
Mijn mountainbike: van Tuyl 26 inch frame/shimano SLX 1x12; en nu verder racefietsgek aan het worden (sorry)

Ik heb veel opgezocht op internet over waterdichte winterschoenen maar alle tips van het lijstje blijken dan nu niet meer leverbaar. Iemand nog een hele verse tip van nog verkrijgbare winterschoenen?
Ik ben eigenlijk te oud, maar ik wil toch af en toe een bospaadje in of een trail proberen met de mountainbike, maar zit ook veel op de racefiets.
En ik vind sleutelen leuk.
Gebruikersavatar
roush99
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 167
Lid geworden op: ma 3 november 2014, 21:11

ligt eraan welke maat je zoekt. ik heb nog een paar northwave celsius maatje 42 dat stof liggen te happen sinds ik een aantal jaar geleden ben overgestapt op flats...
Gebruikersavatar
Ruudjoo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 21 juli 2015, 11:11
Mijn mountainbike: van Tuyl 26 inch frame/shimano SLX 1x12; en nu verder racefietsgek aan het worden (sorry)

Ik heb 45, dus zal meestal 46 moeten kopen; zoek eigenlijk ook goed waterdichte schoenen voor flat pedals.
Ik ben eigenlijk te oud, maar ik wil toch af en toe een bospaadje in of een trail proberen met de mountainbike, maar zit ook veel op de racefiets.
En ik vind sleutelen leuk.
Gebruikersavatar
roush99
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 167
Lid geworden op: ma 3 november 2014, 21:11

die ga je niet vinden. ik zou kijken naar een schoen zoals de shimano am7 waarbij de bovenkant bedekt is, in combinatie met sealskinz. met een flinke bui hou je het nat worden niet tegen, maar met de sealskinz krijg je in ieder geval geen koude poten.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Ruudjoo schreef:Ik heb 45, dus zal meestal 46 moeten kopen; zoek eigenlijk ook goed waterdichte schoenen voor flat pedals.
https://www.onlywhatsnecessary.com/fr01 ... s#overview" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Ruudjoo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 21 juli 2015, 11:11
Mijn mountainbike: van Tuyl 26 inch frame/shimano SLX 1x12; en nu verder racefietsgek aan het worden (sorry)

Oh , die zijn mooi. :-q
Ik ben eigenlijk te oud, maar ik wil toch af en toe een bospaadje in of een trail proberen met de mountainbike, maar zit ook veel op de racefiets.
En ik vind sleutelen leuk.
Plaats reactie