2 Nieuwe trails bikepark winterberg

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 906
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

MVMVML schreef: ma 14 maart 2022, 16:15
Sabai schreef: ma 14 maart 2022, 16:09 Ik vraag mij ook af hoe je in winterberg omhoog wil fietsen. Volgens mij ga je dan aardig tegen de richting in en zit je iedereen in de weg.
Rechtsom bij de grote lift kan je toch helemaal omhoog fietsen? Daar rijden ook auto's.
Ah nooit gezien
Gebruikersavatar
Josvvliet
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 23:33
Mijn mountainbike: YT Jeffsy Pro

Iemand enig idee wanneer Winterberg normaal open gaat in het voorjaar? Ik wil er een dag in April heen maar weet niet of het zin heeft ene dag vrij te houden in mijn agenda? Ook site van Willingen geeft nog geen opening aan..
YT Jeffsy 2020
Gebruikersavatar
Bikermarcel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: do 23 april 2020, 11:47
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8 2020

Vorig jaar ging bikepark winterberg pas 21 mei open
"We need more roost!"
"Fasteeeerrrrrrr!!"
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Josvvliet schreef: wo 30 maart 2022, 15:31 Iemand enig idee wanneer Winterberg normaal open gaat in het voorjaar? Ik wil er een dag in April heen maar weet niet of het zin heeft ene dag vrij te houden in mijn agenda? Ook site van Willingen geeft nog geen opening aan..
Meestal ergens tussen half april en half mei, maar het hangt ook erg van het weer af. Als er nog sneeuw ligt, gaan ze niet open.
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Bikermarcel schreef: do 31 maart 2022, 12:40 Vorig jaar ging bikepark winterberg pas 21 mei open
Shit, ik heb net een plek geboekt voor 18 mei op de camping naast het bikepark. Zijn er nog meer forummers daar die dan eventueel niet kunnen rijden ? Kunnen we misschien een track walk doen met daarna een :bier: trouwens daar ben ik ook niet goed in :winkie:

Ik heb alle vertrouwen in de opwarming van onze aarde, 19 mei = vast wel " game on " in Winterberg of Willingen.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

marcomtb1972 schreef: vr 1 april 2022, 20:16 Shit, ik heb net een plek geboekt voor 18 mei op de camping naast het bikepark. Zijn er nog meer forummers daar die dan eventueel niet kunnen rijden ? Kunnen we misschien een track walk doen met daarna een :bier: trouwens daar ben ik ook niet goed in :winkie:

Ik heb alle vertrouwen in de opwarming van onze aarde, 19 mei = vast wel " game on " in Winterberg of Willingen.
Willingen gaat volgens de site 9-4 open (is 20min rijden vanaf Winterberg)
Gebruikersavatar
jorrit-dh
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: di 7 juli 2020, 12:59
Mijn mountainbike: Scott Genius & Gambler

Bikermarcel schreef: do 31 maart 2022, 12:40 Vorig jaar ging bikepark winterberg pas 21 mei open
Dat was vooral vanwege Covid geloof ik. Meestal is het laatste week april/ 1e week van mei wel open. Inderdaad afhankelijk van sneeuwval. Bij Winterberg was een stuk meer gevallen laatste dagen, dat moet eerst weg zijn voor ze de trails gereed kunnen maken.
Gebruikersavatar
Bikermarcel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: do 23 april 2020, 11:47
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8 2020

jorrit-dh schreef: za 2 april 2022, 11:13 Dat was vooral vanwege Covid geloof ik. Meestal is het laatste week april/ 1e week van mei wel open. Inderdaad afhankelijk van sneeuwval. Bij Winterberg was een stuk meer gevallen laatste dagen, dat moet eerst weg zijn voor ze de trails gereed kunnen maken.
Oja dat zou best kunnen idd. Hopelijk gaat het snel open, de winter duurt me al veel te lang :D
"We need more roost!"
"Fasteeeerrrrrrr!!"
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Ze hopen net na Pasen open te gaan ze moeten nog wat bomen opruimen van de trails
Plaats reactie