Aachner- en Preußwald.

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 917
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

TenZNL schreef: vr 4 maart 2022, 23:35
Sabai schreef: vr 4 maart 2022, 22:01 Ik vermoed dat het soort volk waar jij op doelt daar niet zo snel te vinden zijn. Je hebt namelijk in 25km ruim 1000 hm en je moet echt de weg weten. Dus ik denk dat het allemaal wel meevalt.
Vorig jaar tijdens de semi-lockdown een groep van 15 man incl 10" boombox op niet al te misselijk volume (en geen lullige fietsjes ook) op de P bij het 3LP. Dat is vragen om gezeik en scheve gezichten.
Tsja ik ben ook geen fan van de boombox. ( schijnt van deze tijd te zijn,zo reed ik vroeger met een autoradio op mijn scooter :~ ) Maar toen ik daar afgelopen jaar was met mijn gezin was stoorde ik mij meer aan de massa wielrenners die denken dat ze de tour de france aan het fietsen zijn en vol gas tussen de kinderen door fietsen. Dat deden de mtb'rs die daar waren juist weer niet. Die hielden rekening met anderen.
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 917
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

https://fb.watch/bySCL9bSJl/

Was het trouwens zoiets :winkie:
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5650
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Sabai schreef: za 5 maart 2022, 09:51
TenZNL schreef: vr 4 maart 2022, 23:35
Vorig jaar tijdens de semi-lockdown een groep van 15 man incl 10" boombox op niet al te misselijk volume (en geen lullige fietsjes ook) op de P bij het 3LP. Dat is vragen om gezeik en scheve gezichten.
Tsja ik ben ook geen fan van de boombox. ( schijnt van deze tijd te zijn,zo reed ik vroeger met een autoradio op mijn scooter :~ ) Maar toen ik daar afgelopen jaar was met mijn gezin was stoorde ik mij meer aan de massa wielrenners die denken dat ze de tour de france aan het fietsen zijn en vol gas tussen de kinderen door fietsen. Dat deden de mtb'rs die daar waren juist weer niet. Die hielden rekening met anderen.
Niet helemaal, de ghettoblaster van weleer (KRS one, LL Cool J, Public enemy, EPMD, etc) was de voorloper ervan. En eerlijk is eerlijk, ik liep vroegah ook met zo`n ding op m`n schouder. That was fresh, yo! 8) Maar het kwam dan weer niet in mijn puberbrein op om daarmee het bos te gaan .

Je hebt gelijk, hoor. Die TdF-wannabee`s daar kunnen er ook wat van. Je hoeft echt niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Sabai schreef: za 5 maart 2022, 10:37 https://fb.watch/bySCL9bSJl/

Was het trouwens zoiets :winkie:
Dat kan ik dan, als project, wel weer waarderen :-q
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8040
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Sabai schreef: vr 4 maart 2022, 22:01 Ik vermoed dat het soort volk waar jij op doelt daar niet zo snel te vinden zijn. Je hebt namelijk in 25km ruim 1000 hm en je moet echt de weg weten. Dus ik denk dat het allemaal wel meevalt.
E-mtb
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2174
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Een beetje off topic, maar deze Boombox video's passen er toch wel bij. https://www.trailforks.com/trails/boombox/videos/
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Willem Altes schreef: ma 7 maart 2022, 22:14 Een beetje off topic, maar deze Boombox video's passen er toch wel bij. https://www.trailforks.com/trails/boombox/videos/
Kijk deze boomboxen mogen dan weer wel. :winkie:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8040
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Onder tussen al hier?
a33
All rounder
All rounder
Berichten: 93
Lid geworden op: za 14 januari 2023, 12:52

Sabai schreef: za 5 maart 2022, 09:51
TenZNL schreef: vr 4 maart 2022, 23:35
Vorig jaar tijdens de semi-lockdown een groep van 15 man incl 10" boombox op niet al te misselijk volume (en geen lullige fietsjes ook) op de P bij het 3LP. Dat is vragen om gezeik en scheve gezichten.
Tsja ik ben ook geen fan van de boombox. ( schijnt van deze tijd te zijn,zo reed ik vroeger met een autoradio op mijn scooter :~ ) Maar toen ik daar afgelopen jaar was met mijn gezin was stoorde ik mij meer aan de massa wielrenners die denken dat ze de tour de france aan het fietsen zijn en vol gas tussen de kinderen door fietsen. Dat deden de mtb'rs die daar waren juist weer niet. Die hielden rekening met anderen.
Weer die wielrenners in het verdomhoekje.
En ja, de mountainbikers zijn poeslief
Trek Supercaliber
punk86
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 328
Lid geworden op: di 12 maart 2013, 16:42

Is het hier inmiddels weer een beetje te doen, qua controles enzo?
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

punk86 schreef: ma 19 juni 2023, 20:33 Is het hier inmiddels weer een beetje te doen, qua controles enzo?
Ik ben in april geweest en niets van controles of boze wandelaars gezien :-q

Geen garantie ergens voor natuurlijk.

Vorig jaar wel veel wandelaars die naar mijn fiets keken en het ok vonden toen ze geen accu konden vinden :~
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
Mjelnir
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 163
Lid geworden op: ma 30 augustus 2021, 08:47

Gisteren wel wat politie gezien op de klimmetjes maar die wenste ons "fielspass" en reden door.
SYS: RaaW Madonna

Wtf is down country riding? - It's like trail riding but twice as expensive
drpaul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 823
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 19:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy AL Base 29; Propain Spindrift AL

Wij gaan eind september met de MTB-club uit Hardenberg een lang weekend naar Mechelen. De wens bij een aantal is om ook richting Aachenerwald te gaan. Heeft iemand een leuke gpx voor me in de aanbieding? Mag wel beetje technisch zijn, maar men fietst ook graag lang met hoogtemeters (vorige jaar rond Houffalize tot 80km en 1500hm). Men vertrekt wel vanuit Mechelen. Het gaat erom dat ik de gpx kan gebruiken om een route te maken (ik hou het bij goed weer wel bij het bikepark in Aachen...).

Alvast dank!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29960
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Mechelen Aachenerwald is 145km over de weg.
Jullie gaan met de auto, neem ik aan?
(Dus het startpunt komt niet zo nauw)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
drpaul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 823
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 19:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy AL Base 29; Propain Spindrift AL

Mechelen in Zuid-Limburg, bij Epen.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29960
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

:winkie:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie