Pinball wordt aangepast.....

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Bikepark Winterberg is druk bezig...... https://www.youtube.com/channel/UCMpdh3 ... ZAnGlDdwdA
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
ReinierT
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 20:47
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 9.0 Pro

Heel benieuwd wat ze er van gaan maken. Zou mooi zijn als ze m zo aanpassen dat er net wat minder remklippen in komen. Relatief moest je veel remmen op deze trail, vond ik.
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Ik heb vooral veel goede herinneringen aan de Pinball, puike lijn voor de afwisseling
Wel altijd op een full suspension gedaan, op een LTHT is het misschien toch anders

Of misschien ga ik niet hard genoeg 8)

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Tjoentje
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: za 18 november 2017, 19:57

Die was ook wel aan onderhoud toe. Heel veel rem/slijtsporen en gigantische gaten voor of in de bochten. Heel wat sealant verloren daar afgelopen jaar.
Gebruikersavatar
Pitt
All rounder
All rounder
Berichten: 93
Lid geworden op: ma 8 juli 2013, 12:04
Mijn mountainbike: trek slash/santa cruz chameleon

Zou leuk zijn als ze hem een beetje afwisselender maken. Hij is wel erg repetatief. Ik deed hem vroeger nog wel toen je halverwege kon overstappen op de trail die ernaast lag met wat leuke north shore elementen, maar sinds dat stuk gesloten is heb ik hem eigenlijk niet meer gereden.
live it, crank it, smile !!!
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Pitt schreef: di 17 november 2020, 11:32 Zou leuk zijn als ze hem een beetje afwisselender maken. Hij is wel erg repetatief. Ik deed hem vroeger nog wel toen je halverwege kon overstappen op de trail die ernaast lag met wat leuke north shore elementen, maar sinds dat stuk gesloten is heb ik hem eigenlijk niet meer gereden.
Ook mijn beleving
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

Ook de mijne, ik gebruik hem vooral (half) om vanaf de parkeerplaats snel bij de lift te zijn om de rest van de dag andere lijnen te doen..
Maar wie weet veranderd dit 8)
'BUILT not Bought '
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Ik vond hem best geinig om te doen ter afwisseling. En de slechte staat, gaan we nu zeuren over kuiltjes, ribbels etc. met onze vol geveerde downhill fietsen?????
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Gebruikersavatar
Pitt
All rounder
All rounder
Berichten: 93
Lid geworden op: ma 8 juli 2013, 12:04
Mijn mountainbike: trek slash/santa cruz chameleon

surfroy01 schreef: di 17 november 2020, 17:02 Ik vond hem best geinig om te doen ter afwisseling. En de slechte staat, gaan we nu zeuren over kuiltjes, ribbels etc. met onze vol geveerde downhill fietsen?????
Dat is het hem juist. Het gebrek aan kuiltjes, ribbels ect. Feitelijk is het een fietspad met afwisselend kombochten naar links en rechts. Dan rijd ik een stuk liever de single track. En als ik dan een meer flowy track wil rijd ik liever de flow country in verband met een grotere variatie aan bochten. Maar het is uiteraard allemaal persoonlijke smaak.
live it, crank it, smile !!!
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Pitt schreef: di 17 november 2020, 17:20
surfroy01 schreef: di 17 november 2020, 17:02 Ik vond hem best geinig om te doen ter afwisseling. En de slechte staat, gaan we nu zeuren over kuiltjes, ribbels etc. met onze vol geveerde downhill fietsen?????
Dat is het hem juist. Het gebrek aan kuiltjes, ribbels ect. Feitelijk is het een fietspad met afwisselend kombochten naar links en rechts. Dan rijd ik een stuk liever de single track. En als ik dan een meer flowy track wil rijd ik liever de flow country in verband met een grotere variatie aan bochten. Maar het is uiteraard allemaal persoonlijke smaak.
Dit
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

Dat?
Dat ze nu de remknippen eruit halen?
Dat ze de sprongetjes verwijderen?
Dat ze er asfalt leggen?
Dat weet ik allemaal niet maar het was wel leuk om kombochten te oefenen, zaten er genoeg in.
Hoop wel dat er wat meer afwisseling in komt want zoveel kombochten ging mij wel vervelen en dat maakte af en toe een sprongetje niet goed.
Maar ook dat is persoonlijke smaak.
Lekker fietsen!
ReinierT
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 20:47
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 9.0 Pro

Pitt schreef: di 17 november 2020, 11:32 Zou leuk zijn als ze hem een beetje afwisselender maken. Hij is wel erg repetatief. Ik deed hem vroeger nog wel toen je halverwege kon overstappen op de trail die ernaast lag met wat leuke north shore elementen, maar sinds dat stuk gesloten is heb ik hem eigenlijk niet meer gereden.
Heel herkenbaar. Vind wel jammer dat ze Jumpline nu lastiger gemaakt hebben met die hoge starttoren en forse drop. Voorheen reed ik eerst deel van Jumpline, dan paar jumps in het Slopestyle deel en dan 2e deel van Pinball. Dat was heel afwisselend.
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2010
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

Herman de Biker schreef: di 17 november 2020, 15:29 Ook de mijne, ik gebruik hem vooral (half) om vanaf de parkeerplaats snel bij de lift te zijn om de rest van de dag andere lijnen te doen..
Maar wie weet veranderd dit 8)
Das toch gewoon via t asfalt recht omhoog? :-)

Heb dus ook geen flauw idee welke track dit is :D
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7363
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Nee, vanaf we winkel gelijk de schotterweg nemen onder de 2e liftdoor en gewoon door blijven rijden tot je bij de 2e wegkrusiing van de DH komt.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Plaats reactie