MTB routes rondom Hellenthal in de Nordeifel

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
Plaats reactie
Leon_van_der_Heijden
All rounder
All rounder
Berichten: 81
Lid geworden op: za 12 oktober 2013, 16:13
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3 - 29" - 2014

Over twee weken ga ik (mijn gezin mag ook mee :winkie: ) op vakantie naar de Nordeifel. Ik verblijf twee weken in een klein gehucht nabij Hellenthal.
Inmiddels al druk op zoek geweest naar wat routes daar in de buurt. Buiten wat er te vinden is op Garmin en GPSIES zijn er schijnbaar ook vaste MTB-routes.

Heeft misschien iemand ervaring(en) met routes 6, 7 en 8 van hier, of met de routes van Freifarht-Eifel.de in kreis Euskirchen die hier te vinden zijn.
De routes van Freifarht-Eifel.de lijken me niet echt uitdagend en ben bang dat het vooral asfalt zal zijn.

Als iemand nog een link heeft naar een route rondon Hellenthal (hoeft niet perse in de buurt te starten, als de route er maar een beetje in de buurt komt) dan hou ik me daar voor aanbevolen.

Alvast bedankt voor de reacties.
https://www.strava.com/athletes/1769079" onclick="window.open(this.href);return false;
MJV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 31 oktober 2016, 21:45

Ik ga binnenkort naar Hellenthal, wat waren je ervaringen?
Vakantie
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 2 december 2018, 20:28

Zoek vakantiehuisje in de buurt v Hellenthal. Voor 4 personen. Wil me voorbereiden op de Transeifel in april. Iemand advies voor mooie ritten daar? Alvast bedankt!!
Plaats reactie