Aqua2Go PRO

De nieuwste productreviews, de lekkerste bikes en de mooiste bikeplekjes/evenementen!
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3453
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

“Een nieuwe lente, een nieuwe hoeveelheid modder!

Ieder nadeel heb zijn voordeel zei een groot voetballer ooit. Zoals wel vaker had hij (was het nou Johan of Willem?) gelijk en zien we de voordelen van het niet hebben van koude handen en voeten. De bijbehorende nadelen zijn echter ook merkbaar: De modder vliegt je nu meer dan in de winter om de oren en je fiets is na een rit soms nauwelijks nog herkenbaar. Nu ben ik zowel gemakzuchtig als zuinig waarbij de gemakzucht het verliest van de zuinigheid. Ik houd mijn fiets graag goed schoon. Dit wil echter niet zeggen dat ik dit niet zo gemakkelijk mogelijk wil doen.

Afbeelding

Een mobiele reiniger is mijn vriend zo bleek eerder al een keer tijdens de test van de Easy Washer EX1036 en vorig jaar nog de Kärcher Mobile Outdoor Cleaner.

Dit keer is het de beurt aan de Aqua2Go PRO. Deze groene vriend is een doorontwikkelde Easy Washer waarbij de kunststof slangaansluiting is vervangen voor een aluminium en duurzamer exemplaar en het pistool eveneens versterkt is.

Afbeelding

De aqua2go PRO is voorzien van een waterreservoir van maar liefst 20 liter, een 15 volt en 2.500 mah Lithium accu (capaciteit voor 30 minuten) die tevens dienst kan doen als zaklamp, een stroomnetadapter en ook een adapter om hem van stroom te kunnen voorzien via de sigarettenaansteker in de auto. Hij kan een druk aan van 3 tot 10 bar dus voldoende om je fiets grondig mee te kunnen reinigen. Wat ik zelf ook goed vind is dat de pomp met additionele slang ook te gebruiken is in een schone beek of andere waterbron. Verder is de aqua2go PRO goed verplaatsbaar doordat hij op goede wielen staat en voorzien is van een handig handvat om hem als trolley voort te kunnen bewegen.

Afbeelding

In gebruik is de aqua2go PRO zeer prettig. Hij doet wat hij moet doen en is voorzien van voldoende accessoires om makkelijk je werk te kunnen volbrengen. Mooie lange slang met goed instelbaar pistool hetgeen je helpt je taken makkelijk te volbrengen. Pistool kan worden ingesteld voor harde straal tot fijne verneveling hetgeen in alle fasen van het schoonmaakproces goed van pas komt. Met de ruime tankinhoud om minimaal 2 fietsen goed te kunnen reinigen sta je niet snel wederom bij de kraan. De Aqua2goPRO is voorzien van spuitpistool, zachte borstel en soort van douche dus hulpstukken ruim voorradig.

Afbeelding

Zijn er ook nog nadelen? Niet echt. Enige dat ik kan bedenken maar dan moet ik goed graven is het vullen van de tank. Bij het vullen van de tank in de keuken krijg ik de tank niet volledig vol vanwege de afmetingen van de tank (en de geringe afmetingen van mijn keukenkraan). Verder gewoon prima product om zuinigheid en gemakzucht te combineren. Wat mij betreft een aanrader.”

Meer informatie en bestellen kan via http://www.aqua2go.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie