Crowdfunding: Word een vriend van Mountainbike.nl. Let's Ride!

Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Vandaag kan jouw donatie helpen om Mountainbike.nl online en vrij van reclames te houden. Lees waarom we met +3 miljoen bezoeken per jaar deze actie zijn gestart.

Afbeelding

https://www.gofundme.com/f/mountainbike-nl

Passie is wat ons drijft en bindt
Wat is het leukste om met je passie te doen?! Het te delen! En dat is precies hoe het bij Mountainbike.nl allemaal begonnen is. Het voltallige team en onze forum leden delen namelijk dezelfde passie: Mountainbiken!

En of dat nou CrossCountry, Enduro of Downhill is maakt daarbij niet zoveel uit. Passie voor mountainbiken, dat is wat ons drijft! En deze passie delen wij graag met andere mountainbikeliefhebbers, van jong tot oud, van beginner tot (ver)gevorderd mountainbiker.

Al 20 jaar de Mountainbike.nl community
Sinds 1998 is Mountainbike.nl een onafhankelijke website voor Nederlandstalige mountainbikers. Een initiatief gestart vanuit passie, door mij (Rogier Mensink) gericht op de beleving en promotie van het mountainbiken, met nieuws, info en een discussieforum voor een groep gelijkgestemde vrienden. Een gezonde mix van beginners en experts. Vele crew leden en members hebben zich door de jaren heen enthousiast ingezet voor onze community.

Waar gaan we het geld van de crowdfunding voor gebruiken?
Jaarlijks wordt Mountainbike.nl ruim 3 miljoen maal bezocht met +13 miljoen paginaweergaven. Dat vergt niet alleen een eigen server, maar ook beveiligingsupdates en innovatie. Dat lukt niet alleen met vrijwilligers, daarvoor huren wij ook developers in.

We hebben geen specifieke financiering of betaald personeel. De afgelopen 10 jaar is dit zonder inkomsten gedaan, maar wel met € 34.143,58 excl. BTW aan leverancierskosten (specificatie op aanvraag beschikbaar).

We zullen doorgaan met het moderniseren van het site-ontwerp, het verbeteren van de applicaties, het optimaliseren van de snelheid en stabiliteit. Vele gebruikers hebben ons in de loop der jaren hun wensen kenbaar gemaakt en wij hebben achter de schermen aan deze nieuwe functies gewerkt naarmate de financiële middelen dit toelaten.

Zonder extra financiële steun zullen de huidige gewenste verbeteringen echter later of zelfs niet komen. Daarom biedt crowdfunding wellicht extra of voldoende inkomsten om de voortdurende ontwikkeling van nieuwe functies voor onze trouwe gebruikers te ondersteunen.

Hoe kan je helpen?
Je kunt de crowdfunding van Mountainbike.nl steunen als bedrijf of als particulier. We zijn je dankbaar met iedere bijdrage, groot of klein, want elke euro telt!

Vrienden zijn van levensbelang! Door als bedrijf vriend van Mountainbike.nl te worden, draag je direct bij. Vriendschap komt van twee kanten, dus we laten de community graag weten wie ons een warm hart toedraagt. Voor bedrijven bieden we de volgende beloning:
  • Vermelding van je bedrijf/merk op Mountainbike.nl "Vrienden van Mountainbike.nl" voor 2 jaar.
    Link naar je website
    Vanaf € 1.500,- donatie

Of
  • Vermelding van je bedrijf/merk op Mountainbike.nl "Vrienden van Mountainbike.nl" voor 2 jaar.
    Link naar je website op deze vrienden pagina met korte omschrijving (180 tekens)
    Logo naar je website op deze pagina
    Een bedankt post op onze socialkanalen als extra waardering
    Vanaf € 3.500,- donatie

Heb je een BTW factuur nodig? Neem dan even contact met ons op via rogier@mountainbike.nl.

Wij streven ernaar om de komende +2 jaar de site te blijven verbeteren en advertentievrij te houden.
Met de steun van jou gaan we hiervoor! Wil je meer weten over Mountainbike.nl, deze campagne, donaties en beloningen voor bedrijven? Stel hier je vraag of stuur een mailtje naar rogier@mountainbike.nl.

https://www.gofundme.com/f/mountainbike-nl

Enorm bedankt namens alle community leden.
Let's ride together!

Afbeelding
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Done :-q Keep up the good work!
ThijsE
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 658
Lid geworden op: vr 3 januari 2020, 09:15
Mijn mountainbike: een raw en een oranje

:-q check!
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

Zoals in 't 'Reclame topic' al beloofd, done. :-q

Cheers :bier:
Etienne
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
Gebruikersavatar
Bikermarcel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: do 23 april 2020, 11:47
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8 2020

Gedaan :-q , Dank voor het draaiende houden van de website! :-q
"We need more roost!"
"Fasteeeerrrrrrr!!"
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Gedaan!
Maar 15% extra voor de funding site vind ik best veel…
Have fun!
Rinse.
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

Dat kun je zelf aanpassen naar 0. :wink:
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Geroggeld :-q
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Gedaan, en de reklame is… weg :-q :-q :-q
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Cube AIM
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 18 mei 2014, 12:00
Mijn mountainbike: Cube Sting-Cube LTD

Gedoneerd :-q
als je denkt dat iets niet lukt....
krijg je meestal gelijk
ReneLWD
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: vr 30 juli 2021, 21:28
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon 7.5

Gedoneerd.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Done :-q
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Done.

Ter info: Zoals hierboven al genoemd, je kunt zelf de hoogte van de 'gofundme' tip invullen, deze op 0 zetten kan ook en je kunt er ook voor kiezen om je naam en donatie niet zichtbaar te maken.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

'Naamloos gedoneerd', prima aktie en succes!
Gewoon ieder jaar rond deze tijd (Kerstgedachte, altijd goed) ons hier even aan herinneren, zou ik zeggen :-q .
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Komop mensen, deze actie is voor 2 jaar he!
Plaats reactie