Nieuwe server en nieuw jasje forum Mountainbike.nl

ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

vibemaker schreef: vr 5 oktober 2018, 15:57
ijskonijn schreef: vr 5 oktober 2018, 15:28 Mooie opzet wat layout betreft.
Maar ik heb nu al heel vaak geprobeerd forum te openen en dan krijg ik de vraag om te loggen en uiteindelijk geen toegang tot het forum... :oops: .
Dat zal wel opstartprobleem zijn, maar dat duurt best wel lang...
forum.mountainbike.nl geeft op de een of andere manier problemen. www.mountainbike.nl/forum gaat wel goed :-q
Oke. Dank voor de tip :-q
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Bokmaaa schreef: vr 5 oktober 2018, 15:46 Daar heb ik geen last van. Layout went snel vind ik. Nu nog een active topics knop boven en onderaan de pagina, en alles markeren als gelezen ergens :-q
Die laatste is er.. Op de overzichtspagina (bijna) helemaal onderaan.
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Die optie zit goed verstopt zeg ;) Had zelf wel een andere manier gevonden : Snelle links - Ongelezen berichten - Markeren als gelezen.

En nu we het toch over de 'Ongelezen berichten' hebben ;) In die overzichten staat niet bij in welk forum-onderdeel het bericht staat. Dat leest best onhandig, als je alleen de titel van het bericht ziet zonder onderdeel. Misschien is daar iets aan te doen?
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5843
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Idd :( niet echt handig op dit moment...... je kunt nu niet zien of er nu iets te koop of gezocht wordt... :-?
Forum mag ik het tijdelijk in de topic titel zetten.....wat normaliter niet is toegestaan :D
Laatst gewijzigd door Mario070 op za 6 oktober 2018, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Inloggen via android lukt bij mij alleen wanneer ik het vakje "onthout" aanfink.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

rokl schreef: za 6 oktober 2018, 13:36 Inloggen via android lukt bij mij alleen wanneer ik het vakje "onthout" aanfink.
Maar jij heb dan zeker ook Androit ?

;)
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1569
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

Ik mis een link naar de topics waarin je zelf actief bent...
carbon bike, titanium collarbone...
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5843
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Neem aan dat je de snelle links hebt gevonden.....dan Je berichten aan klikken en je krijgt al je topics die eventueel zelf hebt opgestart of antwoord hebt gegeven :-D :-q
Laatst gewijzigd door Mario070 op zo 7 oktober 2018, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Edgecrusher
All rounder
All rounder
Berichten: 104
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 21:08
Mijn mountainbike: Niner 'WFO9' & Orange Clockwork Evo29

Ziet er fris uit, maar wel veel te veel witte vlakken in de opmaak, heb het idee dat maar een derde van het beeld effectief is voor een topic en twee derde schermvulling, waardoor er onnodig veel gescrollt moet worden of naar een volgende pagina moet worden geklikt.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5843
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Wanneer je een link uit het forum aanklikt opent deze site op het forum blad en opent niet automatisch een nieuw tabblad als voorheen, dus nu moet je met pijltje terug, terug naar het forum en wanneer een aantal keer op zo een site hebt geklikt, zou dus de zelfde aantal weer terug moeten op het pijltje terug....voorheen met een nieuw tabblad was het gewoon kruisje aanklikken en weg link.....doe ik nu iets niet goed of als het anders kan hoor ik het graag :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Mario070 schreef: zo 7 oktober 2018, 12:29 Wanneer je een link uit het forum aanklikt opent deze site op het forum blad en opent niet automatisch een nieuw tabblad als voorheen, dus nu moet je met pijltje terug, terug naar het forum en wanneer een aantal keer op zo een site hebt geklikt, zou dus de zelfde aantal weer terug moeten op het pijltje terug....voorheen met een nieuw tabblad was het gewoon kruisje aanklikken en weg link.....doe ik nu iets niet goed of als het anders kan hoor ik het graag :-D :-q
Je bent me voor, Mario. Links die in een nieuw tabblad openen zou ik ook graag terugzien :)
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16710
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Geen idee of dat terugkomt, zou idd handig zijn.
Voor nu werkt het bij mij ook om even wat langer op de link te staan en dan krijg je de optie om 'm in een ander tabblad te openen (op een Ipad, bij windows zal het ws de rechtermuisknop zijn).
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5843
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:-q Rechter muis knop werkt idd, maar dan ook weer helaas niet direct....nu had ik niets tegen iets meer klikken :-D maar het is inmiddels heel wat klikken/geklik dan voorheen :( :((
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

Ctrl-klik of Command-klik (Mac). Een website hoort geen nieuwe vensters of tabs te openen, dat val buiten zijn domein.
Vorsprung durch Pedantik.
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Op de telefoon en tablet (beide Android / Chrome browser) lukt het me niet om m'n PB's op te schonen? (Laptop nog niet geprobeerd)
Gesloten