Nishiki K29 (Big Foot) kopen of niet kopen?

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Dennis78
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1217
Lid geworden op: vr 11 december 2009, 16:56
Mijn mountainbike: Specialized Chisel

Misschien lijkt je dit iets?

http://s-tec-essence.eshop.t-online.de/ ... 229er-0002" onclick="window.open(this.href);return false;

Volgens mij wel redelijk degelijk en niet al te duur.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16845
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Die Giant kwam een tijdje geleden voorbij in een Bike 29-er test.
Volgens mij waren ze over het frame zeer te spreken, maar was het grootste nadeel van deze fiets de zware vork en wielen. Magoed, die zijn op termijn wel te upgraden en als het frame idd zo goed is heb je iig een basis die het ook waard is om up te graden.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Cubie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1137
Lid geworden op: ma 25 juni 2007, 21:08
Mijn mountainbike: Orbea Wild H30 2023
Contacteer:

signer schreef: en niet in volgorde van nummers :~
1 , 2 , 3, 4 , 5 en ietske minder afgemonteerd 6

Thx vr advies
In dit rijtje gaat mijn eigen voorkeur al snel uit naar de X-Caliber (niet in het minst omdat ik zelf nog op deze 'ouderwetse' Gary Fisher mag rijden). Keuze hier is gebaseerd op de voorvork, die het grootste verschil maakt, alhoewel dit wel direct een meerprijs tot gevolg heeft. Ik heb ergens gelezen, dat de nieuwe lichting Recons qua kwaliteit wat naar beneden is bijgesteld, maar wat er van waar is?
De Trekjes zijn qua kleurstelling niet heel uitdagend, misschien een detail....

De genoemde Giant XTC2 lijkt geen 2011-model (niet volgens site Giant USA), maar bijzondere is dan dat je een in NL unieke fiets rijdt, want regulier hier niet te verkrijgen.
signer
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 15 oktober 2007, 16:01
Mijn mountainbike: CUBE STEREO - BITCHBIKE (no name)

Sorry,enkele ZH onderzoekjes en was daarom niet thuis :oops: :oops:
Qua keuze sluit ik me bij cubie aan,mijn voorkeur gaat naar de X-Caliber en de keuze zal gaan tussen de Red Skin en de X-caliber.
De giant trekt me gezien de zware vork niet zo aan :-{
Ging dit weekeinde eens kijken doch schoonmoeder zwaar ziek :evil: :evil: en planning (zeer begrijpelijk) voorlopig in't honderd.
peerke1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: wo 16 september 2009, 12:15
Mijn mountainbike: Canyon Lux..Giant Revolt gravelbike en Giant TCR recert

zou ook eens naar corratec kunnen kijken mijn eigen fm is daar nu dealer van,en ik moet zeggen zijn mooie
29ers.vind een 29 er zowiezo wel iets hebben maar moet wel het design mooi zijn.
Uit de post van cubie vind ik er toch echt een paar bij zitten die niet mooi zijn imo. :winkie:
Canyon Lux alp/fen kleur.. Giant Revolt gravelbike..Giant TCR advanced recert
Plaats reactie