Bartman ATB

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
*Thom*
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 27 juli 2005, 14:34

Ben driftig op zoek naar een semi-pro atb, wil er ongeveer 2 keer per week gebruik van maken en laten we zeggen naar ik niet poeslief voor fietsen ben.

Ik kwam gister een Bartman tegen: http://www.speurders.nl/search.php?loca ... e=&straal=

Heb er nog nooit van gehoord en ik kan er nix op internet over vinden. Is dit bij jullie bekend en ben benieuwd wat jullie er van vinden.

bvd!
segunda
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1499
Lid geworden op: ma 8 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Transition Vagrant | Cortina Europe FS | C'dale F400 | Specialized Allez

Bartman, nooit van gehoord...
Het lijkt er verdomd veel op dat er iemand creatief is geweest met stickers, is het orginineel geen Sintesi X-Wing :-? Lettertype en lakwerk lijkt er iig erg op...
Comebacks are forever | One less 29er...
https://www.shapeways.com/shops/gravity-research
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

:lol: Dit is duidelijk iemand die voorliefde heeft gehad voor Sintesi fietsen (want logo) en Bart Brentjens (aka Bartman) :lol:

Het ziet er niet echt verkeerd uit en je hebt in ieder geval iets unieks !

Ik vind overigens de prijs in verhouding tot de fiets niet bijzonder goedkoop. De geboden 300 euro lijkt me meer in de buurt komen. De fiets is een samenraapsel van onderdelen van verschillende bouwjaren. Dan lijkt het bijna wel zinvoller om een goede No-Name-Frame ATB te kopen die voor 450 ook wel redelijke, maar dan nieuwe afmontage op een alu frame heeft.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Trinity
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 283
Lid geworden op: di 19 augustus 2003, 22:49
Mijn mountainbike: komt binnenkort...
Contacteer:

Als ik me niet vergis, heb ik een aantal jaar geleden bij Bike-sport Nuenen, Sintesi x-wings gezien met Bartman bestickering.
De eigenaar van de zaak heet namelijk ook Bart.
Ik zou zeggen, bel Bike-sporteven..
Plaats reactie