beginners fiets

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
dutchgliderboy
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 2 juni 2005, 16:42

Heeeee all,


Ben een absolute beginner met mountainbiken en ik ben beetje op zoek naar een redelijke bike om mee te stoeien en wat conditie op te bouwen.
Hoeft geen heavy duty bike te zijn voor downhill etc, maar wel sterk genoeg om een beetje mee door het bos te crossen zonder dat ik na een half jaar met bike en al in elkaar stort :-)

Had mijn oog een beetje laten vallen op de Giant Iguana, model 2003 (niet te oud ?? ) en de Target Grand Canyon (www.fietsgigant.com)

Any comments of advies please......................

Cheers
GERONIMO
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1008
Lid geworden op: ma 22 november 2004, 16:08
Mijn mountainbike: Is te koop : http://forum.mountainbike.nl/

Tjaa.. Wat is je budget?

Hier zijn al heel veel topic's over geweest met de zoek functie zou je heel veel kunen vinden.
Laatst gewijzigd door GERONIMO op za 4 juni 2005, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Te koop: Giant composite, full xtr, ztr olympic
Te koop: Pro race elara(racer), met nieuwe banden en ketting en cassete!
MichelR
All rounder
All rounder
Berichten: 58
Lid geworden op: do 14 augustus 2003, 13:15
Mijn mountainbike: RockMachine Catastrophe

je hebt een pb! Tenminste....ik hoop dat het goed is gegaan, zo niet pb mij ff :~
fietsertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 721
Lid geworden op: do 24 april 2003, 17:52
Contacteer:

Die Giant is een stuk beter dan die Target. Beter frame, betere vork en 9-spd Deore i.p.v. 8-spd Acera/Alivio. Een goede keus voor vrij weinig geld.
'Hippies, hippies. They're everywhere. They wanna save the earth, but all they do is smoke pot and smell bad.'
Plaats reactie