Trail / AM Bike 150mm - hulp bij opstellen lijstje

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Als je een beetje geduld hebt en beetje technisch bent, moet een fully die functioneel niet echt te kort komt voor 3500 tot de mogelijkheden behoren.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

cheeta schreef: di 26 juli 2022, 16:12 Als je een beetje geduld hebt en beetje technisch bent, moet een fully die functioneel niet echt te kort komt voor 3500 tot de mogelijkheden behoren.
Een fully voor 3500 is zeker mogelijk (als we wat 2e hands shopt, of goeie aanbiedingen weet te vinden). Ik betwist alleen dat het lukt met een Full Moxie als frame.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
frank82
All rounder
All rounder
Berichten: 117
Lid geworden op: di 2 februari 2021, 23:45
Mijn mountainbike: Propain Tyee CF 5 Mullet

Wanneer je eenmaal een fs voor ruiger werk gebruikt heb wil je niet meer terug, ik heb zelf een canyon spectral 29 cf 7 uit 2021 en ben daar zoveel beter door gaan fietsen, 1 van de trail fs zou ik dus zeker doen. Bij de spectral is alleen de headset echt waardeloos maar dat is goedkoop op te lossen.
Plaats reactie