Willen jullie mij een stoic 2 aanraden

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

MacReal schreef: wo 5 mei 2021, 23:40
.... als je thuis komt een en gaat douchen en hij is droog als je ongekleed een gedoucht bent hebt :bier:

Is dat het? Dat je ongekleed moet douchen.. ik doe het meestal gekleed, scheelt weer een draai van de wasmachine..
:bier:

I_do: tot nu toe is het iets meer van I_don't.. dus gewoon kopen die Stoic.. Just do_it :-q
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Meegs schreef: do 6 mei 2021, 08:18
MacReal schreef: wo 5 mei 2021, 23:40
.... als je thuis komt een en gaat douchen en hij is droog als je ongekleed een gedoucht bent hebt :bier:

Is dat het? Dat je ongekleed moet douchen.. ik doe het meestal gekleed, scheelt weer een draai van de wasmachine..
:bier:

I_do: tot nu toe is het iets meer van I_don't.. dus gewoon kopen die Stoic.. Just do_it :-q
Heel leuk, swipen op je telefoon en niet checken wat er staat :-{ :lol:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Meegs schreef: do 6 mei 2021, 08:18
MacReal schreef: wo 5 mei 2021, 23:40
.... als je thuis komt een en gaat douchen en hij is droog als je ongekleed een gedoucht bent hebt :bier:

Is dat het? Dat je ongekleed moet douchen.. ik doe het meestal gekleed, scheelt weer een draai van de wasmachine..
:bier:

I_do: tot nu toe is het iets meer van I_don't.. dus gewoon kopen die Stoic.. Just do_it :-q
Hoho, dat ding moet eerst weer te koop zijn! Zodra dat het geval is bestel ik.
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

I_do schreef: do 6 mei 2021, 11:24
Meegs schreef: do 6 mei 2021, 08:18
Is dat het? Dat je ongekleed moet douchen.. ik doe het meestal gekleed, scheelt weer een draai van de wasmachine..
:bier:

I_do: tot nu toe is het iets meer van I_don't.. dus gewoon kopen die Stoic.. Just do_it :-q
Hoho,
Afbeelding
Misschien is die dan nog net op tijd voor de BOTY 2021 verkiezing...

(ik zou een afspraak met Patrick_V maken voor een wel hele lange testrit :winkie: )
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Meegs schreef: do 6 mei 2021, 17:08
I_do schreef: do 6 mei 2021, 11:24

Hoho,
Afbeelding
Misschien is die dan nog net op tijd voor de BOTY 2021 verkiezing...

(ik zou een afspraak met Patrick_V maken voor een wel hele lange testrit :winkie: )
Dan wel graag foto's van die testrit :winkie:
(Patrick_V heeft een S frame, Ido zoekt een XL)
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

I_do schreef: di 4 mei 2021, 13:46Willen jullie mij even allemaal gelijk geven?
Je hebt gelijk en ik raad je dit op je eigen verzoek ook aan.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

MacReal schreef: do 6 mei 2021, 17:15
Dan wel graag foto's van die testrit :winkie:
(Patrick_V heeft een S frame, Ido zoekt een XL)
Ach gewoon een lange zadelpen erin en een verlengde stuurpen en dan past I_do er makkelijk op.

( :roll: misschien moet ik dan maar eens een hele lange testrit gaan maken op die van Patrick.. ik bedoel demaat is goed en we hebben ook nog dezelfde voornaam :winkie: )

En trouwens, als je ooit eens jongens van 2 meter op een 20" bmx-je hebt zien rijden, dan ziet een I_do op de Stoic van Patrick_V er niet eens zo gek uit..
Laatst gewijzigd door Meegs op do 6 mei 2021, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Meegs schreef: do 6 mei 2021, 17:08
I_do schreef: do 6 mei 2021, 11:24

Hoho,
Afbeelding
Misschien is die dan nog net op tijd voor de BOTY 2021 verkiezing...

(ik zou een afspraak met Patrick_V maken voor een wel hele lange testrit :winkie: )
In Juli beschikbaar (in XL) dus als ik op tijd ben zou dat nog mee kunnen vallen. Die van Patrick is mij te groen, of te klein, ik weet het niet meer zeker :bier: .
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Meegs schreef: do 6 mei 2021, 17:26

( :roll: misschien moet ik dan maar eens een hele lange testrit gaan maken op die van Patrick.. ik bedoel demaat is goed en we hebben ook nog dezelfde voornaam :winkie: )

Zullen we eerst eens gewoon wat gaan drinken :roll:

Na de tweede date mag je dan beoordelen of de maat goed is :lol:
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 686
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

Heb je nou nog steeds geen Banshee gekocht?

Je kunt natuurlijk ook gewoon een 'Maverickje' doen. Fiets kopen, ff naar kijken keertje rijden en weer doorverkopen 8)

Of eerst ff een huis kopen met een fatsoenlijke berging.....ach een mens leeft te kort om te twijfelen. Koop gewoon een nieuw huis en een dikke fully :wink:
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

balboa schreef: do 6 mei 2021, 20:02 Heb je nou nog steeds geen Banshee gekocht?

Je kunt natuurlijk ook gewoon een 'Maverickje' doen. Fiets kopen, ff naar kijken keertje rijden en weer doorverkopen 8)

Of eerst ff een huis kopen met een fatsoenlijke berging.....ach een mens leeft te kort om te twijfelen. Koop gewoon een nieuw huis en een dikke fully :wink:
Die wink mag weg, dat ga ik ook zeker doen! Staan op de wachtlijst om een huis bij jou om de hoek te bezichtigen, jij bent natuurlijk mijn grote voorbeeld. Jij hebt al een banshee, trail hardtail en fatsoenlijke berging. :lol:
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 686
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

I_do schreef: do 6 mei 2021, 20:57
balboa schreef: do 6 mei 2021, 20:02 Heb je nou nog steeds geen Banshee gekocht?

Je kunt natuurlijk ook gewoon een 'Maverickje' doen. Fiets kopen, ff naar kijken keertje rijden en weer doorverkopen 8)

Of eerst ff een huis kopen met een fatsoenlijke berging.....ach een mens leeft te kort om te twijfelen. Koop gewoon een nieuw huis en een dikke fully :wink:
Die wink mag weg, dat ga ik ook zeker doen! Staan op de wachtlijst om een huis bij jou om de hoek te bezichtigen, jij bent natuurlijk mijn grote voorbeeld. Jij hebt al een banshee, trail hardtail en fatsoenlijke berging. :lol:
Schitterend, wat een prachtige vooruitzichten! Wat een proefritje in een 'pittoresk' dorpje al wel niet kan doen. Kunnen we de Banshee fanclub starten in de wijk 8)
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

I_do schreef: do 6 mei 2021, 06:15
Klitse schreef: wo 5 mei 2021, 21:58 Heb je dat ding nou nog niet besteld? Straks zijn ze op.... 8)
Ze zijn al op! Juli komen ze weer op "voorraad", dan bestel ik meteen.
Probleem is dat je er nu al op kunt intekenen en dat ze in juli weer lang er breed uitverkocht zijn. Ongeveer net als met huizen dus...
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Lars TB schreef: do 6 mei 2021, 21:04
I_do schreef: do 6 mei 2021, 06:15

Ze zijn al op! Juli komen ze weer op "voorraad", dan bestel ik meteen.
Probleem is dat je er nu al op kunt intekenen en dat ze in juli weer lang er breed uitverkocht zijn. Ongeveer net als met huizen dus...
Je kunt je er op moment niet voor intekenen. Alleen op de lijst om een bericht te krijgen als ze weer te bestellen zijn. En dan mogelijk nog tijd wachten. Dus zodra er een bestel mogelijkheid is probeer ik het.
Dan is hij hopelijk voor de winter in huis :lol:
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Meegs schreef: do 6 mei 2021, 17:26
MacReal schreef: do 6 mei 2021, 17:15
Dan wel graag foto's van die testrit :winkie:
(Patrick_V heeft een S frame, Ido zoekt een XL)
Ach gewoon een lange zadelpen erin en een verlengde stuurpen en dan past I_do er makkelijk op.

( :roll: misschien moet ik dan maar eens een hele lange testrit gaan maken op die van Patrick.. ik bedoel demaat is goed en we hebben ook nog dezelfde voornaam :winkie: )

En trouwens, als je ooit eens jongens van 2 meter op een 20" bmx-je hebt zien rijden, dan ziet een I_do op de Stoic van Patrick_V er niet eens zo gek uit..
Ach, je bent altijd welkom voor een testrit op maat XL hierzo.
Geen idee of de upgrades voor de Stoic 3 er dan al op zitten (moeten nog verstuurd worden vanuit Duitsland) maar nu is hij nog origineel.
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Plaats reactie