Maten YT Izzo (en advies andere fully’s)

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Edwinmtb
All rounder
All rounder
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 4 januari 2015, 22:06
Mijn mountainbike: Specialized Chisel

Brul78 schreef: do 22 oktober 2020, 09:34
Edwinmtb schreef: do 22 oktober 2020, 08:41 Nog ff wachten dus. Overigens bij meer merken zo. Misschien publiceren ze eerder al de nieuwe modellen. Zou wel verstandig zijn.
Dit is wat ze zelf zeiden.
Afbeelding
Afbeelding
Jij hebt wel een reactie gekregen van hen😁. Ik op 2 e-mails nog geen reactie.
Gebruikersavatar
Brul78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp

Reacties duurde tussen de 1 & 2 weken. Maar ze gaan uiteindelijk wel reageren.
Als je gaat bellen, reken op een wachttijd van meer dan een half uur (bij mij 42min).

De maten M & L zijn pas de afgelopen 2 weken uitverkocht geraakt. Dus het loont (als je er echt eentje wilt) om meermaals per dag de site te checken of er weer eentje beschikbaar is gekomen, vanwege een betaling die niet is gedaan of een annulering.

Zeker in de laatste 10 dagen richting 25-11 gaan er nog M & L modellen vrijkomen vanwege dit:
Afbeelding
Edwinmtb
All rounder
All rounder
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 4 januari 2015, 22:06
Mijn mountainbike: Specialized Chisel

Vanmiddag even op een Optic gereden. Mooie fiets en rijdt goed. Helaas niet meer in L voor mij. In M en XL daar nog wel te koop. Dit voor de liefhebbers.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Zonde, Basta bikes ook benaderd? En ik weet dat Bikeshop Reefo’s ook Norco dealer wordt in 2021, misschien kan Brian nog wat betekenen.
Waar woke is, is vuur
Edwinmtb
All rounder
All rounder
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 4 januari 2015, 22:06
Mijn mountainbike: Specialized Chisel

Ik ben bij Basta Bikes geweest. Is niet echt ver voor mij. Zij had er nog een paar in M en XL. Ze had me vorige week al gewaarschuwd dat ze snel gaan. Mogelijk pas in de zomer nieuwe. Ik zal die andere winkel ff kijken.
Plaats reactie