Welk volgend project

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Klitse schreef: wo 7 oktober 2020, 12:35
Mark-V schreef: wo 7 oktober 2020, 11:06
Puur voor springen wel ja, maar vandaar ook de vraag, want foot jams, tail whips, bar spins, etc gaan allemaal een stuk lastiger op zo'n bike ;)
Dan zou ik toch eerder een freestyle bmx pakken. Omdat mijn zoon er ook nog achteraan komt....
Ja, dat leek mij ook zinvoller. Bij bmx denk ik niet eens aan fietscross :winkie:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

En een downhill bike van 11 kg als project?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Lars TB schreef: do 8 oktober 2020, 10:02 En een downhill bike van 11 kg als project?
Klitse schreef: di 6 oktober 2020, 13:43 Voor mezelf nog een ander type fiets opbouwen (zoals een starre singlespeed voor mijn lokale rondje 8) ) is geen optie omdat dat nooit langs de directie komt.
Dat geldt ook voor een downhill bike van 11kg (overigens ook voor elk ander gewicht).
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Mwah, ik denk dat zo een project niet opvalt. Die onderdelen druppelen zo langzaam binnen dat het niet gezien wordt als project. En voor jou is het voordeel dat je er dan heel lang van kunt genieten!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Jamis Diablo schreef: di 6 oktober 2020, 14:48 Optie 4: verkoop 2 DJ's en bouw een fiets voor je vrouw en dochter.
Krijg je maximale kuddos voor en karma punten voor een nieuw project voor jou.
Want je bent zo druk geweest met fietsen voor anderen en hebt daar twee van je eigen fietsen voor opgeofferd. :-q
Vandaag toch nog even besproken en Mrs. Klitse lijkt zowaar geinteresseerd te zijn in een Full-Suspension fiets. Zoektocht wordt dus uitgebreid naar een FS-frame/fiets en een Dirtjumpframe/fiets. :-q
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Plaats reactie