Scott Scale inruilen?

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
goos
All rounder
All rounder
Berichten: 128
Lid geworden op: za 21 juli 2012, 15:09
Mijn mountainbike: mist een motortje!

Exact een jaar geleden heb ik een Scott Scale 930 2019 gekocht. De fiets is goed gebruikt, maar kan echt nog wel even mee. Echter, door het nu te verwachten onderhoud zit ik te overwegen de fiets in te ruilen. LBS heeft mij een mooie Cannondale F-Si Carbon 4 Charcoal Grey uit 2019 aangeboden voor een nette prijs.

Hoe weerhoudt deze fiets zich ten opzichte van mijn Scott? Is de Cannondale een waardige vervanger of adviseren jullie mij bij Scott te blijven?
- Orbea Oiz XC - 2021
- Scott Scale 930 - 2019 [Gepensioneerd]
- Giant Talon 1 - 2014 [Gepensioneerd]
- Scott Aspect 2011 - 2011 [Bevindt zich ergens in oost-europa]
Gebruikersavatar
ivocare
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 3 november 2014, 17:48

goos schreef: za 25 januari 2020, 22:25 Exact een jaar geleden heb ik een Scott Scale 930 2019 gekocht. De fiets is goed gebruikt, maar kan echt nog wel even mee. Echter, door het nu te verwachten onderhoud zit ik te overwegen de fiets in te ruilen. LBS heeft mij een mooie Cannondale F-Si Carbon 4 Charcoal Grey uit 2019 aangeboden voor een nette prijs.

Hoe weerhoudt deze fiets zich ten opzichte van mijn Scott? Is de Cannondale een waardige vervanger of adviseren jullie mij bij Scott te blijven?
Ik ben van mening dat de Scale de betere fiets is. De lefty is goed naar het nieuwe fsi frame is keihard :-{ . Investeer in de Scott.
goos
All rounder
All rounder
Berichten: 128
Lid geworden op: za 21 juli 2012, 15:09
Mijn mountainbike: mist een motortje!

ivocare schreef: za 25 januari 2020, 23:13 Ik ben van mening dat de Scale de betere fiets is. De lefty is goed naar het nieuwe fsi frame is keihard :-{ . Investeer in de Scott.
Bedankt, duidelijk. Dan gaan we maar eens investeren in wat onderhoud!
- Orbea Oiz XC - 2021
- Scott Scale 930 - 2019 [Gepensioneerd]
- Giant Talon 1 - 2014 [Gepensioneerd]
- Scott Aspect 2011 - 2011 [Bevindt zich ergens in oost-europa]
Plaats reactie