Zijn er mensen op het forum met een Propain bike?

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
Ruud2411
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: vr 2 november 2018, 21:49

Zijn er mensen op het forum die in het bezit zijn van een Propain bike en wat zijn jullie ervaringen met deze fietsen en het bedrijf in Duitsland waar ze te koop zijn.
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Ruud2411 schreef: do 9 januari 2020, 16:06 Zijn er mensen op het forum die in het bezit zijn van een Propain bike en wat zijn jullie ervaringen met deze fietsen en het bedrijf in Duitsland waar ze te koop zijn.
Ik weet dat TenZNL er eentje heeft, een Hugene als ik me niet vergis...wellicht ziet hij dit topic al en anders stuur je hem een PB.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29966
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Zoekfunctie?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Wiel-Maat schreef: do 9 januari 2020, 16:17
Ruud2411 schreef: do 9 januari 2020, 16:06 Zijn er mensen op het forum die in het bezit zijn van een Propain bike en wat zijn jullie ervaringen met deze fietsen en het bedrijf in Duitsland waar ze te koop zijn.
Ik weet dat TenZNL er eentje heeft, een Hugene als ik me niet vergis...wellicht ziet hij dit topic al en anders stuur je hem een PB.
Jep, ik en medeforumlid Spiked hebben een Hugene. Witte reus heeft een Tyee.

Wat wil je weten?
Plaats reactie