Eerste MTB (Aluminium hardtail)

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4831
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Brammel schreef: za 22 juni 2019, 20:47
Giant-E schreef: za 22 juni 2019, 20:16 Je zit op een forum met mtb-ers. Die onze sport beschouwen als een zomersport. Of 4 seizoenen, maar zeker niet als (winter)overbrugging van het wielerseizoen.
Want de bewijzen zijn er. Het stoempvolk komt in november overwinteren en in april keert de rust in de bossen weer terug. Overigens voor mij ook één van de redenen dat ik ‘s winters de bossen mijdt.
Hmm, zo te zien niet mijn beste start hier op het mountainbike forum. Gevoelige snaar geraakt?

Sluit miet uit dat indien ik eenmaal een MTB heb ik ook in de zomer er wel eens op stap of zo te kunnen afwisselen met de racefiets :-D
Het ligt niet aan jou hoor, eerder aan mij.
De ergernis groeit met de jaren, maar doe idd lekker je ding.
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

Brammel schreef: za 22 juni 2019, 20:47
Giant-E schreef: za 22 juni 2019, 20:16 Je zit op een forum met mtb-ers. Die onze sport beschouwen als een zomersport. Of 4 seizoenen, maar zeker niet als (winter)overbrugging van het wielerseizoen.
Want de bewijzen zijn er. Het stoempvolk komt in november overwinteren en in april keert de rust in de bossen weer terug. Overigens voor mij ook één van de redenen dat ik ‘s winters de bossen mijdt.
Hmm, zo te zien niet mijn beste start hier op het mountainbike forum. Gevoelige snaar geraakt?

Sluit miet uit dat indien ik eenmaal een MTB heb ik ook in de zomer er wel eens op stap of zo te kunnen afwisselen met de racefiets :-D
Niks van aantrekken. Gewoon doen waar jij je happy bij voelt. Een ander hoeft voor jou niet te gaan bepalen wanneer jij welke fiets gaat gebruiken.
Daarbij zegt het aantal posts dat een lid op z'n konto heeft staan niets over de kennis en/of vakbekwaamheid.
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
Plaats reactie