Zoektocht naar een gave LTHT!

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

tiggermac schreef: do 18 april 2019, 12:02 Mooie binnen budget:

https://www.bikester.nl/562154.html

Er is een forumgebruiker die deze rijdt. Kan hiervandaan ff niet zo goed zoeken.

Patrick
Zou graag een iets grotere fork erop willen...(ltht)
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

mtfuji schreef: do 18 april 2019, 16:10 die is uitverkocht.

Deze misschien: https://www.merlincycles.com/lapierre-e ... 34443.html
Valt deze in NL te testen?
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Kaasopjepannenkoek schreef: do 18 april 2019, 17:20 https://www.marinbikes.com/ww/bikes/201 ... -quentin-2
Marin San Quentin 2 misschien? Ietwat boven budget, geen XT (lijkt mij erg sterk of je deze afmontage gaat vinden binnen het gestelde budget en of je dat moet willen, maar dat terzijde) en maar 130mm travel, doch dit schijnt genoeg te zijn.
Zelf heb ik de Vitus Sentier VRS aangeschaft en ben erg blij mee. Veel urban riding (bunny hops, drops, jumps, passend bij mijn niveau dan :tong ), trails in NL en binnenkort naar Willingen en de Vogezen. Met de Vitus ga je ook zeker niet nat!
Idd een hele gave bike, maar helaas ietswat boven budget😕
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

paulus1981 schreef: do 18 april 2019, 18:55 Mocht je toch zelf iets in elkaar willen zetten, heb nog een octane one prone frame te koop icm Manitou Magnum voorvork voor 300,- Met dat als basis bouw je binnen budget iets beters op miss. wel met dropper dan de andere opties die je noemt.

Handje helpen bij opbouw kan ook nog wel
Hmm dat lijkt me wel wat. Idd wel even kijken of ik iemand kan vinden die mij kan helpen bij het bouwen, en ff m'n pa vragen of hij het er mee eens is... Hij gaat liever voor de kant en klaar die je zo kan testen en meenemen zegm...
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Riant aanbod! Ik zeg:"Doen"!" :-q
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Ad58 schreef: do 18 april 2019, 20:20 Riant aanbod! Ik zeg:"Doen"!" :-q
Haha zou het erg graag willen, nu nog ff iemand uit de buurt (Deventer) vinden die mij kan helpen met het samenstellen / opbouwen😁
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Op het forum kom je echt heel ver! Zelfs ik heb wat geleerd hier :lol:
Bovendien wil de eigenaar ook meehelpen las ik....
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Ad58 schreef: do 18 april 2019, 20:31 Op het forum kom je echt heel ver! Zelfs ik heb wat geleerd hier :lol:
Bovendien wil de eigenaar ook meehelpen las ik....
Ohja zie t nu ook, iets te enthousiast gelezen! :tong
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

En mocht je vast lopen, dan kun je altijd nog een oproepje op dit forum doen. Ook voor onderdelen die misschien gebruikt zijn maar nog in prima staat. Zeker dingen zoals een stuur, zadel, zadelpen. stuurpen wielset, etc. Maar op deze manier wordt het wél JOUW fiets, veel meer dan een kant en klaar product.
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Ad58 schreef: do 18 april 2019, 20:41 En mocht je vast lopen, dan kun je altijd nog een oproepje op dit forum doen. Ook voor onderdelen die misschien gebruikt zijn maar nog in prima staat. Zeker dingen zoals een stuur, zadel, zadelpen. stuurpen wielset, etc. Maar op deze manier wordt het wél JOUW fiets, veel meer dan een kant en klaar product.
Lijkt me héél gaaf om te doen! Met jullie argumenten kan ik m'n vader vast wel overhalen😋😁
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

paulus1981 schreef: do 18 april 2019, 18:55 Mocht je toch zelf iets in elkaar willen zetten, heb nog een octane one prone frame te koop icm Manitou Magnum voorvork voor 300,- Met dat als basis bouw je binnen budget iets beters op miss. wel met dropper dan de andere opties die je noemt.

Handje helpen bij opbouw kan ook nog wel
Welke wielmaat gaat hierin?
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2016
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

viewtopic.php?f=20&t=141154&p=2389356&h ... e#p2389356

29” wielen, bijgaand een linkje...

Is misschien wel een dingetje dat ik in schiedam woon?!
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

paulus1981 schreef: do 18 april 2019, 22:22 viewtopic.php?f=20&t=141154&p=2389356&h ... e#p2389356

Is misschien wel een dingetje dat ik in schiedam woon?!
Zolang het voor een goed doel is lijkt het mij geen probleem, nu degene die me vervoerd nog overhalen😂. Eerst thuis maar eens overleggen of het überhaupt kan/mag...
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Als je nog wat groeit kan deze fiets wel aan de kleine kant voor je zijn... je zit nu al op de bovengrens IMO.
Waar woke is, is vuur
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2016
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

Dat betwijfel ik, ben 185 en had beter een M genomen.. met 60mm stuurpen is L IMO goed tot 190

TS moet er wel wat aan hebben, welke maat denk je dat snel te klein wordt?
Plaats reactie