Is deze Trek goed voor mij?

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Remz schreef: wo 17 april 2019, 08:07 ...
Ze verloren mijn aandacht helemaal toen ik erachter kwam dat ik nergens een adres kon vinden voor hun fietsen te testen. (Alleen een plaatsnaam) Vind het moeilijk om bij (voor mij) zo'n dure bike online te kopen zonder ik weet wat ik er nog aan moet doen.
Wat dat betreft zou je Cube nu in Leersum moeten kunnen testen! En meestal valt bij een Trek dealert ook wel wat te regelen!

Remz schreef: wo 17 april 2019, 08:07 Ik lees nog weleens op MTB Utrechtse heuvelrug pagina op FB dergelijke opmerkingen over Fullys. :) Ik ben het eens. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het doe om de klappen echt op te vangen voor mij (mijn rug) en de fiets. En ik graag luxe rijdt.
De snelste jongens van de UHR vrijwilligers bende rijden vooral op dubbelgeveerde fietsen... . Niet omdat ze zulke slechte ruggen hebben!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Cube-Dennis
All rounder
All rounder
Berichten: 129
Lid geworden op: di 9 augustus 2016, 13:28
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX8 2019

Ik heb sinds 2 maanden de Trek Fuel Ex8 en die bevalt meer dan goed :-q
Gekocht bij Mantel in Arnhem en in de winkel is de prijs lager dan op internet :wink:
EmTeeBee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 187
Lid geworden op: vr 8 april 2011, 13:58

Cube-Dennis schreef: vr 19 april 2019, 13:25 Ik heb sinds 2 maanden de Trek Fuel Ex8
Uitstekende keus! :-q
Nu nog je forumnaam aanpassen... :-D
Gebruikersavatar
Remz
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: di 16 april 2019, 18:55

Cube-Dennis schreef: vr 19 april 2019, 13:25 Ik heb sinds 2 maanden de Trek Fuel Ex8 en die bevalt meer dan goed :-q
Gekocht bij Mantel in Arnhem en in de winkel is de prijs lager dan op internet :wink:
Goed om te horen! Ik ga zo naar 12GO biking, Moordrecht. Eindje rijden, maar ben minder gecharmeerd van Mantel. Met de prijs adverteren ze inderdaad. Ben benieuwd! Beetje gewicht erop? :D :D
MTB Utrechtse Heuvelrug
Gebruikersavatar
Remz
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: di 16 april 2019, 18:55

Remz schreef: za 20 april 2019, 06:54
Cube-Dennis schreef: vr 19 april 2019, 13:25 Ik heb sinds 2 maanden de Trek Fuel Ex8 en die bevalt meer dan goed :-q

Goed om te horen! Ik ga zo naar 12GO biking, Moordrecht. Eindje rijden, maar ben minder gecharmeerd van Mantel. Met de prijs adverteren ze inderdaad. Ben benieuwd! Beetje gewicht erop? :D :D
Ik heb hem inmiddels gehaald en hij doet het top! Ik hoop dat de achterdemper het vol houdt met mijn gewicht maar dat gaan we meemaken. Voor de rest vind ik het echt een tank. Klinkt negatief maar voor mij echt goed! Hij vreet door alles heen als je hem maar aandrijft! Heerlijke fiets!
MTB Utrechtse Heuvelrug
Cube-Dennis
All rounder
All rounder
Berichten: 129
Lid geworden op: di 9 augustus 2016, 13:28
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX8 2019

Remz schreef: za 20 april 2019, 06:54
Cube-Dennis schreef: vr 19 april 2019, 13:25 Ik heb sinds 2 maanden de Trek Fuel Ex8 en die bevalt meer dan goed :-q
Gekocht bij Mantel in Arnhem en in de winkel is de prijs lager dan op internet :wink:
Goed om te horen! Ik ga zo naar 12GO biking, Moordrecht. Eindje rijden, maar ben minder gecharmeerd van Mantel. Met de prijs adverteren ze inderdaad. Ben benieuwd! Beetje gewicht erop? :D :D
bij mij zit er 110 kg op :-q
Gebruikersavatar
Remz
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: di 16 april 2019, 18:55

bij mij zit er 110 kg op :-q

Thnx voor je reply! Bij mij ook. Net klaar met het afstelen van de demper. Ze hadden hem vanuit de winkel met 100PSI gevuld. Er zit nu 250in en de rebound op drie klikken. (Vanuit start positie, dus eerst helemaal rechtsom gedraaid.)

Benieuwd hoe die houd!
MTB Utrechtse Heuvelrug
Cube-Dennis
All rounder
All rounder
Berichten: 129
Lid geworden op: di 9 augustus 2016, 13:28
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX8 2019

EmTeeBee schreef: vr 19 april 2019, 13:28
Cube-Dennis schreef: vr 19 april 2019, 13:25 Ik heb sinds 2 maanden de Trek Fuel Ex8
Uitstekende keus! :-q
Nu nog je forumnaam aanpassen... :-D
sorry, zie je bericht nu pas.
heb er 1 seconde over nagedacht, maar vond trek-dennis toch niet zo gepast :tong :winkie: :bier:
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

:lol: :lol:
Ex-dennis dan? :winkie:
Plaats reactie