Frame Specialized Epic Comp 2008, vraagprijs

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
Mamba
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy Lt

di 13 juni 2017, 20:57

Om mijn sleutelskills wat op een hoger plan te brengen heb ik onlangs mijn oude Specialized Epic Comp uit het jaar 2008 uit elkaar gehaald. Ik wil wat reserve onderdelen houden en eventueel wat onderdelen verkopen en veel onderdelen zijn gewoon versleten.
Heeft iemand enig idee hoeveel en of het frame nog wat waard is? De brain of achterdemper is namelijk stuk (ik denk zelf de brain), maar ik vind het niet meer waard om dat te laten vernieuwen en ben zelf niet technisch genoeg om dat voor elkaar te krijgen.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

di 13 juni 2017, 21:54

Ik denk alles tussen de € 50,- (met hersenletsel) en € 200,- (gereviseerde Brain). Het is een leuk ding om onderdelen aan te hangen, mocht iemand gewoon een fietsje voor er bij willen of om aan te knutselen. Maar kijk er niet van op als je maar € 100,- krijgt met een herstelde Brain, want het is verder een verouderd concept (26", racy bouw).
"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Mamba
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy Lt

di 13 juni 2017, 23:12

Lars TB schreef:Ik denk alles tussen de € 50,- (met hersenletsel) en € 200,- (gereviseerde Brain). Het is een leuk ding om onderdelen aan te hangen, mocht iemand gewoon een fietsje voor er bij willen of om aan te knutselen. Maar kijk er niet van op als je maar € 100,- krijgt met een herstelde Brain, want het is verder een verouderd concept (26", racy bouw).
Dan ga ik em binnenkort in het 'te koop' topic aanbieden... thnx
Plaats reactie