Canyon Neuron AL 6.9

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
pdonker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: di 28 mei 2013, 19:59
Mijn mountainbike: Trek caliber 9
Contacteer:

Beste bike freaks,

Mijn oog is gevallen op deze fiets, maar nu weet ik dat er tussen jullie altijd bike freaks zitten die met andere betere fietsen komen. mijn max aan budget is echt wel die 1800 euro. een 2016 model mag ook.

Dus kom maar op.

Uiteraardt wel jullie mening over deze fiets.

Mvg,

Pascal
massen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2127
Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 09:34
Mijn mountainbike: Massi Team advanced

Misschien is het handig om eerst te vertellen wat je met de fiets wil gaan doen.
Een link naar de Neuron is ook wel handig.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16845
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Puur naar prijs/kwaliteitverhouding kijkend is het doorgaans lastig iets beters dan een Canyon te vinden. Of je moet tegen interessante afgeprijsde fietsen aanlopen. Dat wordt zoeken ;-)

Maar er is ook nog zoiets als smaak, ik ben persoonlijk best bereid wat meer voor een ander merk neer te leggen als ik dat een mooiere fiets vind. Een ander niet, die wil gewoon het meeste bang for the buck...

Je koopt iig een prima fiets voor een nette prijs met een Canyon, daar hoef je je geen zorgen om te maken.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
ruijtersfotografie
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: vr 27 mei 2016, 23:36
Mijn mountainbike: Canyon Neuron 7.9 (green), 203Hc-Storm, Hope Pro4/NoStance Flow ex, Cema-BB KMC,Crankbrother pedalen
Contacteer:

Canyon heeft nu kortingen op div. modellen.
zelf ook een Neuron 7.9. Wel andere banden erop gezet en grotere remschijven.

Veel fijner dan mij vorige cube.
Plaats reactie