En voor sommige een serieus geintje

Volledig mee eens.ThaSingleTrackMastah schreef: ↑ma 20 mei 2019, 21:27Strava is onzin.
Alleen goed om te zien waar je bent geweest, of nog beter waar anderen zijn geweest.
(en dan de gpx downloaden)
Tot je er ineens geld mee kan verdienen, dan ben jij meteen de meest fanatieke strava gebruiker.
Ha!
Hier ben ik mee eens ja.awinkel schreef: ↑di 21 mei 2019, 11:33
Tot je er ineens geld mee kan verdienen, dan ben jij meteen de meest fanatieke strava gebruiker.![]()
Strava is leuk om te zien waar je medesporters mee bezig zijn.
Ook kan het motiverend werken als je ziet dat anderen weer zijn wezen fietsen. Soort van virtuele schop onder de kont.![]()
De segmenten zijn leuk om jezelf eens te verplichten diep te gaan.Mooi excuus voor een intervaltraining.
Zolang je humeur er niet onder lijdt als er een KOM afgepakt is gaat het goed.
En ja, meetfouten zijn er zat. Zo is er een segment in mijn woonplaats waar de KOM houder met bijna 40km/h een erg scherpe bocht zou hebben genomen. In de praktijk niet haalbaar op die plek. Dit komt omdat de KOM houder met een smartphone heeft gemeten en deze een gemiddelde heeft berekend of de interval van de meting vrij lang is.
strava is leuk in combinatie met veloviewer. Stava is een soort logboek voor mij. In combinatie met VV maak ik regelmatig ritjes naar plekken waar ik nog niet geweest ben. (En werk ik aan mijn Square en Cluster). Gaat verder nergens over en ondertussen fiets ik mezelf ongemerkt in vorm en trap ik ineens 10 of 20 PR’s bij elkaarThaSingleTrackMastah schreef: ↑ma 20 mei 2019, 21:27Strava is onzin.
Alleen goed om te zien waar je bent geweest, of nog beter waar anderen zijn geweest.
Ja, ook leuk om te zien wat je hebt gedaan, om je vorderingen bij te houden enz.bert l. schreef: ↑ma 27 mei 2019, 11:15strava is leuk in combinatie met veloviewer. Stava is een soort logboek voor mij. In combinatie met VV maak ik regelmatig ritjes naar plekken waar ik nog niet geweest ben. (En werk ik aan mijn Square en Cluster). Gaat verder nergens over en ondertussen fiets ik mezelf ongemerkt in vorm en trap ik ineens 10 of 20 PR’s bij elkaarThaSingleTrackMastah schreef: ↑ma 20 mei 2019, 21:27Strava is onzin.
Echt he, inloggen met het verkeerde email adresThaSingleTrackMastah schreef: ↑za 25 mei 2019, 18:42Geen idee.
Maak eens een nieuw accountje aan en kijk of je dan wel kunt inloggen.
En kijk daarna of Wahoo wel iets wil doen met je nieuwe account.
Dan weet je of het aan Wahoo ligt of aan jouw oude account.