Hulp gevraagd bij aanschaf GPS-systeem

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Gummikoe
All rounder
All rounder
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 21 december 2008, 16:27
Mijn mountainbike: Cannondale F1 Caffeine Team Rep. 2008
Contacteer:

De Colorado moet je wel plat op je stuur monteren ivm het kompas. Bij de 60CSx komt dat wat minder nauw. De afleesbaarheid van de 60CSx is een fractie beter in zonlicht. Het kan zijn dat je de schermverlichting van de Colorado wat sneller gaat gebruiken in het bos. Dat brengt de batterijduur wel wat terug. Bij de Oregon is de batterijduur ongeveer 8 uur bij volle schermverlichting. Een extra volle oplaadbare pennlite's is natuurlijk zo mee te nemen. Let er wel op dat je bij de Colorado minimaal 2500Mah gberuikt.
BMW 850i e31
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 528
Lid geworden op: do 2 augustus 2007, 16:29
Mijn mountainbike: Cube AMS 120 Race 29

superseb schreef: GPSMap 60CSX 16-20hrs, 2700mAh NiMH
Het klinkt misschien raar maar ik heb 1800 NiMH batterijen voor mijn 60 CSx en die gaat daar al ruim 18 op mee.

(Colorado) Ik heb trouwes ook al van iemand gehoord die hem heeft gehad dat er vrij snel krasjes opkomen als je het scherm aanraakt. (heb daar zelf geen ervaring mee, wel gehoord van de oud colorado bezitter)
Live Your Life ....Its To Short To Waste!

Greetz Rick

Duchenne Heroes 2013
http://www.teamlimburgia.nl

Cube AMS 120 Race 29, 2013
Garmin Map60 CSx
Fanman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4554
Lid geworden op: ma 26 september 2005, 00:20
Mijn mountainbike: SC Blur LTc & Salsa El Mariachi
Contacteer:

Qua levensduur batterijen icm een goede GPS gaat er noppes boven een 60Cx. De mijne gaat nog eens 1,5 keer zolang mee als die van BMW850i, dat icm 2700 mAh GP batterijen. Zowel hoogtemeter als electro magnetisch kompas zijn ver overgewaardeerd in de GPS wereld (ook qua prijs trouwens).
Work... the eight hours between bicycle rides.
Plaats reactie