Bericht van Futurumshop:
GPS wordt niet gemaakt. Ik krijg 3 keuzes:
A) Vervangen voor een nieuwe Venture HC, uit coulance bieden wij u 10% korting op de aanschafprijs.
B) Reparatie niet uitvoeren en het defecte apparaat (ongerepareerd) retourneren.
Onderzoeks- en verzendkosten worden gefactureerd. De kosten hiervan bedragen: €25,- incl. BTW
C) Reparatie niet uitvoeren, De rechtmatige eigenaar van het apparaat doet afstand van het defecte apparaat. Het apparaat wordt niet teruggestuurd.
Er worden geen verdere onderzoekskosten in rekening gebracht. (Er volgen dus geen verdere facturen).
Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens. Temeer omdat er nooit gesproken is van onderzoekskosten.
Zelfs op de site staat er niets over vermeld.
De GPS is niet defect. Dat ding werkte nog prima. Er wordt geeneens een voorstel gedaan om het te repareren tegen een bepaalde prijs.
Nee het is... of vervangen... of defect terugkrijgen met een nota... of wegmikken..
En dat heeft een 8 waardering onder de klanten.. noway
Mien rubbertje laat los :(
- RobSter
- Mauntainbiker
- Berichten: 9682
- Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
- Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29
Nou de gps is terug, echter de rubber hadden ze geheel eraf gesloopt
Hier was ome Rob dus niet mee eens. Wel € 15,- onderzoekskosten betalen.
Na enig discussie zal Futurumshop een rubber opsturen dat ik zelf erop moet monteren.
Tot die tijd heb ik er maar een Ductape omheen gewikkeld. En dat zit zowaar strak !
Voor mij dus geen Venture-type gps meer
Hier was ome Rob dus niet mee eens. Wel € 15,- onderzoekskosten betalen.
Na enig discussie zal Futurumshop een rubber opsturen dat ik zelf erop moet monteren.
Tot die tijd heb ik er maar een Ductape omheen gewikkeld. En dat zit zowaar strak !
Voor mij dus geen Venture-type gps meer
-
- Mountainbike Junk
- Berichten: 435
- Lid geworden op: wo 25 april 2007, 21:34
- Mijn mountainbike: Komt eraan (Scott Aspect 910 2021
- Contacteer:
Dan moet futurumshop zich maar iets meer inzetten voor haar klanten. Ik vind dat zij het probleem moeten oplossen voor jou en dan moet ze zelf maar proberen de kosten te verhalen bij Garmin!RobSter schreef:Nou, ik kan het Futurumshop niet verwijten.ollie schreef:en geen futurumshop?
Het is de service van Garmin wat me erg tegenvalt
Helemaal opnieuw beginnen!
-
- Mtb fanaat
- Berichten: 22
- Lid geworden op: za 3 november 2007, 22:54
- Mijn mountainbike: Cannondale Rush LTD Special
Nou, ik kan het Futurumshop niet verwijten.
Het is de service van Garmin wat me erg tegenvalt [/quote]
Dan moet futurumshop zich maar iets meer inzetten voor haar klanten. Ik vind dat zij het probleem moeten oplossen voor jou en dan moet ze zelf maar proberen de kosten te verhalen bij Garmin![/quote]
Sterker nog: Dit heet productaansprakelijkheid! De leverancier is wettelijk zelfs verplicht garantieproblemen op te pakken. Zou ook mooi worden; heb je een probleem met bv een Toyota mag jij naar Japan met je auto!
Het is de service van Garmin wat me erg tegenvalt [/quote]
Dan moet futurumshop zich maar iets meer inzetten voor haar klanten. Ik vind dat zij het probleem moeten oplossen voor jou en dan moet ze zelf maar proberen de kosten te verhalen bij Garmin![/quote]
Sterker nog: Dit heet productaansprakelijkheid! De leverancier is wettelijk zelfs verplicht garantieproblemen op te pakken. Zou ook mooi worden; heb je een probleem met bv een Toyota mag jij naar Japan met je auto!
-
- Pro Biker
- Berichten: 1328
- Lid geworden op: di 3 april 2007, 13:09
- Mijn mountainbike: Staal star en single en een met obisitas en technische hulpmiddelen
- Contacteer:
Da's nog eens l*llig. En dat had men niet even eerder kunnen bedenken?RobSter schreef:Nou de gps is terug, echter de rubber hadden ze geheel eraf gesloopt
Hier was ome Rob dus niet mee eens. Wel € 15,- onderzoekskosten betalen.
Na enig discussie zal Futurumshop een rubber opsturen dat ik zelf erop moet monteren.
Tot die tijd heb ik er maar een Ductape omheen gewikkeld. En dat zit zowaar strak !
Voor mij dus geen Venture-type gps meer
Een MTB schijt niet op een bospad