Automatische switch van data veld naar navigatie Edge 830

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
brianth
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: vr 25 december 2020, 21:53

Ik heb sinds kort een edge 830 en vraag me af of het volgende mogelijk is. Ik rij het liefst op een scherm met datavelden , maar wil graag dat het scherm automatisch verspringt naar de navigatiekaart als er een afslag aankomt ( en na de afslag weer terugspringt naar het dataveld) . Kan ik dit instellen? En zo ja, hoe? Heb me al kleurenblind gezocht :D
ducatif1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 305
Lid geworden op: zo 20 november 2011, 12:42
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced Pro-2 29 model 2021
Contacteer:

Als je een koers volgt op de 830 kun je het dataveld op je scherm zetten. Zodra er een afslag komt zal de Garmin dit ruim van te voren melden inclusief kaart. Zodra je de afslag gehad hebt zal ie weer op het datascherm springen.
KILROY
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 13:13
Mijn mountainbike: Niner AIR RDO 2020, Element 970 2017, Element 50 (met pensioen), On One Inbred 26 (met pensioen)

Bij de 530 moet je naar instellingen --> profielen (bv MTB)--> navigatie --> en dan aanwijzingen aan/uit/bij gebruik (oid)
Beetje mee spelen. Overigens zijn die aanwijzingen soms bloedirritant, want ze blijven nog wel eens hangen als je midden in een training zit. Mag je weer op je scherm/knopje rammen.

Ik hoop dat de nieuwe 1040, met een schamele aanschafprijs van 799,- dit allemaal voor ons op gaat lossen :bier:
brianth
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: vr 25 december 2020, 21:53

Thanks voor de reacties, werkt inmiddels als een trein!
Plaats reactie