GPX van route Lemele - ommen - hardenberg

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
jeroentjuh76
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 227
Lid geworden op: do 21 februari 2013, 11:46

heeft iemand de gpx van deze drie routes aan elkaar? de routes zelf zijn mooi gepijld, maar voor de zekerheid wil ik dit bestand ivm verbindingsroutes. mezelf kennende mis ik dit nog wel eens
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7364
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Routes kun je toch zo van mtbroutes.nl downloaden en met een programma van keuze aan elkaar knopen (zelfs met Notepad kan het).
Kun je ook je eigen startpunt gelijk bepalen.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
jeroentjuh76
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 227
Lid geworden op: do 21 februari 2013, 11:46

dat zou helemaal top zijn, ik gebruik sinds kort komoot en begin net een beetje thuis te raken daarin. echter verschillende gpx-en aan elkaar knopen gaat daarmee niet.

ik ga eens kijken naar een ander programmaatje. en de verbindingsroutes? die lijk ik niet te kunnen downloaden.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7364
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

1) Basecamp (van Garmin) is super eenvoudig voor knippen en plakken van GPX files, maar niet online & Windows.
2) Als je kiest "download alle gpx bestanden (zip)" in plaats van download route dan zitten er bij 'Ommen' verbindingsroutes bij.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
jeroentjuh76
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 227
Lid geworden op: do 21 februari 2013, 11:46

top! weer wat geleerd heb nu de juiste bestanden en die puzzel ik wel aan elkaar. dank je :-q
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

jeroentjuh76 schreef: ma 27 september 2021, 09:17 top! weer wat geleerd heb nu de juiste bestanden en die puzzel ik wel aan elkaar. dank je :-q
Als je me een pb doet met je mail adres hoef je niet te puzzelen ;-)
Ik ben mij er eentje...
jeroentjuh76
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 227
Lid geworden op: do 21 februari 2013, 11:46

done! ook hier nogmaals bedankt.
ga toch tzt me verdiepen in eerder genoemde opties. wie weet wanneer ik, of voor wie, het nog een keer nodig heb.
Zwolly
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: wo 24 augustus 2016, 08:47
Mijn mountainbike: Cube Nutrail Race Fatbike
Contacteer:

Pak dan ook Stegeren erbij.....heb wel een gpx file voor je. Pm me maar bij interesse.
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Zwolly schreef: ma 27 september 2021, 13:28 Pak dan ook Stegeren erbij.....heb wel een gpx file voor je. Pm me maar bij interesse.
Vind ik echt een waardeloos rondje... maar das mijn mening ;-)
Ik ben mij er eentje...
Zwolly
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: wo 24 augustus 2016, 08:47
Mijn mountainbike: Cube Nutrail Race Fatbike
Contacteer:

D-man schreef: ma 27 september 2021, 14:07
Zwolly schreef: ma 27 september 2021, 13:28 Pak dan ook Stegeren erbij.....heb wel een gpx file voor je. Pm me maar bij interesse.
Vind ik echt een waardeloos rondje... maar das mijn mening ;-)

Ik zeg ook niet dat ie top is....maar als je er toch bent....leuk voor het afvinken van je to-do lijst om alle routes te fietsen.
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Zwolly schreef: ma 27 september 2021, 14:17
D-man schreef: ma 27 september 2021, 14:07

Vind ik echt een waardeloos rondje... maar das mijn mening ;-)

Ik zeg ook niet dat ie top is....maar als je er toch bent....leuk voor het afvinken van je to-do lijst om alle routes te fietsen.
Haha dat zou ook echt de enige reden zijn om hem te fietsen.. Als ik alle route's gereden zou willen hebben... anders zie ik er de lol niet van in ;-) dan beter vanaf Lemele Hellendoorn er bij aan knopen :winkie:
Ik ben mij er eentje...
Plaats reactie