Strava live segements synchroniseren op Wahoo elemnt bolt

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Wildfire
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 246
Lid geworden op: zo 11 oktober 2009, 19:18

Is er iemand die mij kan helpen met het synchroniseren van mijn ster segmenten in mijn wahoo element bolt. Hij blijft op mijn wahoo namelijk deze melding geven “nenhum segmento marque segementos com estrelase e sicronize via wifi” en geeft aan 151 dagen geleden voor het laatst gesynchroniseerd te zijn. (Ben gewoon verbonden met WiFi, strava is gekoppeld en heb ster segmenten geselecteerd)

Mijn Wahoo wil dus blijkbaar niet synchroniseren en geeft dit aan in het Portugees.

Iemand bekend met dit probleem? En nog belangrijker, met een oplossing?

Alvast bedankt voor de moeite.
Knakworstkweker

updates allemaal gedaan?
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 692
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

Had exact hetzelfde probleem. Nu gebruik ik die functie eigenlijk nooit, maar toen ik een strava abo had wilde ik het wel even proberen. Werkte dus niet. Althans, niet bij mij. En ja, voor zo ver ik weet staan alle update ser op.
Knakworstkweker

Ik weet dat je het aan- en uit- kan zetten in de companion app, maar ik neem aan dat het gewoon aanstaat.

Waarschijnlijk een bug in de software, even een case openen bij wahoo, meestal heb je binnen een dag een antwoord en binnen een week een oplossing.
Wildfire
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 246
Lid geworden op: zo 11 oktober 2009, 19:18

Oplossing gevonden. Koppeling met strava verwijderd en hierna weer opnieuw gekoppeld. (Waarschijnlijk was de koppeling nog uit de tijd dat ik geen betaald strava lid was)

Wahoo zelf adviseerde nog om hiernaast de elemnt bolt opnieuw in fabrieksinstellingen te zetten.
Plaats reactie