GPX-en combineren

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Gerwin89 schreef: za 23 mei 2020, 20:18 Www.judise.nl
Meerdere routes invoeren, knippen, plakken, startpunt veranderen etc
In mijn geval is de output als .tcx file zowel met Strava en Golden Cheetah niet meer in te lezen. .gpx format lukt wel nog in te lezen op strava maar niet meer op Golden Cheetah. Bovendien is informatie, bijv. over laps, verdewenen uit het bestand.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Gebruikersavatar
B@zz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 256
Lid geworden op: wo 2 oktober 2013, 23:27

ThaSingleTrackMastah schreef: zo 24 mei 2020, 16:07 En als je vandaag gratis iets online zet, moet je morgen betalen om er nog bij te kunnen (gpsies).
Hoezo? Je kan er nog gewoon (gratis) bij, hoor.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ja, je hebt gelijk, met een gratis account kan je nog downloaden.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Gerwin89 schreef: za 23 mei 2020, 20:18 Www.judise.nl
Meerdere routes invoeren, knippen, plakken, startpunt veranderen etc
Ik wilde ook wat tracks zelf samenstellen en vind deze judice ook prettig werken. Wel een kleine leercurve, maar prima te doen. Werkt ook via de website dus geen software downloaden en de tracks worden ook op de website bewaard waarbij je de keuze hebt of je ze wil delen of niet.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Lavado
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 237
Lid geworden op: wo 6 september 2017, 17:39
Mijn mountainbike: Trek remedy 8

https://www.plotaroute.com/
kan jij ook meerdere gpx files bij elkaar zetten
markje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1161
Lid geworden op: di 3 februari 2009, 16:50

Het grote voordeel van Mapsource of Basecamp vind ik dat je erg makkelijk enkele routes in 1 scherm kunt zetten en dan 1 route aan elkaar knipt en plakt. Je komt vaak niet weg als je simpelweg de gpx bestanden onder elkaar zet ivm begin- en eindpunten. Je kunt de uiteindelijke route importeren in Connect, dan hoeft je gps ook niet aan de pc.
Gebruikersavatar
openkaart
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 364
Lid geworden op: za 4 mei 2019, 11:19
Contacteer:

Kwam deze tegen, kan handig zijn als je een online gpx-editor zoekt die je geen abonnement of app probeert te slijten
https://gpxstudio.github.io/

(open source, zie https://github.com/gpxstudio/gpxstudio.github.io )

Kan oa tracks splitsen/samenvoegen en individuele punten in tracks wijzigen / toevoegen.
Drag & drop ondersteuning voor import van meerdere gpx-files tegelijk

Waar ik even aan moest wennen is dat de standaardinstelling bij wijzigen van een bestaande track is om te routeren over wegen ipv vrij tekenen. Wijzigen naar vrij tekeken gaat niet met een aparte knop in het hoofdscherm, maar via lijstje aan de onderkant van het kaartselectiemenu ( vogeltje selecteren).
Plaats reactie