Troubles met de Mio Cylco 205 (koppelen sensoren)

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
TMB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: vr 2 maart 2018, 15:21
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro 2018

Vorig jaar rond deze tijd mijn eerste fietsnavigatie aangeschaft. Een Mio Cyclo 205. Hartslag- en ritme-/cadanssensor erbij. Prima apparaatje, bevalt goed en doet normaal gesproken precies wat ik nodig heb. Maar... hij maakt al enige tijd geen contact meer met de bijbehorende sensoren (hartslag, cadans en snelheid). Dit is plots van de ene op de andere dag gekomen. Ik heb van alles geprobeerd (update, reset, batterijen omwisselen/vervangen) maar niks lijkt te helpen. Ik krijg op het apparaat bij het opnieuw verbinden steeds de melding dat de verbdinding met de sensor verloren is.

Ik lees dat meerdere mensen hier last van hebben maar ik kan nergens een oplossing vinden die voor mij werkt. Iemand enig idee wat ik hier nog aan kan doen?
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29952
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Als ie pas een jaar oud is heb je nog garantie, tenzij je m buite de EU hebt gekocht.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
TMB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: vr 2 maart 2018, 15:21
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro 2018

ThaSingleTrackMastah schreef: zo 29 december 2019, 13:42 Als ie pas een jaar oud is heb je nog garantie, tenzij je m buite de EU hebt gekocht.
Klopt, maar ik dacht als het met een quick-fix zelf is op te lossen scheelt dat weer een hoop gedoe. Of als iemand dit eerder heeft gehad en weet of het hard- of softwarematig probleem is is zodat ik een idee heb waarin ik het moet zoeken?
Plaats reactie