polar v650

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.

Moderator: Rogier

Plaats reactie
DvdW
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Cube Aim SL black/flashred

zo 24 februari 2019, 21:15

Niek123 schreef:
zo 24 februari 2019, 20:40
DvdW schreef:
zo 24 februari 2019, 20:32
Hallo,

Ik ben serieus geïnteresseerd in een Polar V650, alleen hij is op veel plekken niet meer leverbaar...... Gaat dit model uit de handel?
Geen idee maar het is wel al een ouder model. Kijk eens naar de garmin edge 520, ik heb zelf de polar maar als ik nu mocht kiezen zou ik voor die garmin gaan 👍🏻
Wat gaf voor jou de doorslag en maakt de meerprijs van de Edge t.o.v. de Polar het waard?
Niek123
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Giant Reign 2

zo 24 februari 2019, 21:27

DvdW schreef:
zo 24 februari 2019, 21:15
Niek123 schreef:
zo 24 februari 2019, 20:40

Geen idee maar het is wel al een ouder model. Kijk eens naar de garmin edge 520, ik heb zelf de polar maar als ik nu mocht kiezen zou ik voor die garmin gaan 👍🏻
Wat gaf voor jou de doorslag en maakt de meerprijs van de Edge t.o.v. de Polar het waard?
Ik heb de polar een paar jaar terug gekocht. De reden dat ik voor polar had gekozen was omdat ik al een polar sporthorloge had en ik daardoor met hetzelfde programma kon werken.

Als hij nu vervangen moet worden kies ik voor de garmin omdat ik het scherm van de garmin duidelijker vind kwa helderheid (fijner met gps routes waar ik hem voor gebruik) en omdat ik al verschillende problemen heb gehad met de polar fietscomputer met synchroniseren naar de pc en een android telefoon. Daarbij hoor ik ook niet veel klachten van Garmin gebruikers en de sporthorloge van polar gebruik ik nu toch niet meer...

Maar de polar is zeker niet verkeerd hoor. Zolang het synchroniseren met de pc goed blijft gaan ben ik er nog altijd blij mee.
Plaats reactie