RDHF

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
MEK~prut
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 649
Lid geworden op: vr 1 december 2006, 13:49
Mijn mountainbike: heeft last van valleritis
Contacteer:

iiiieeegggg ik haat modder ....
Life should NOT be a journey to the grave with the intention of arriving safely in an attractive and well preserved body, but rather to skid in sideways - bike in your hands -body thoroughly used up and screaming "WOO HOO, What a Ride!
JorisR6
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2395
Lid geworden op: zo 24 juli 2005, 22:11
Mijn mountainbike: Epic Elite

Startnummer 103, mag dus meteen om 9.00 uur aan de bak :D

Heb er eigenlijk nog helemaal geen zin in. Voorzie een zware wedstrijd :-{ Des te groter is de voldoening als je hem uitrijdt 8)
Duchenne Heroes 2007 | Trans Germany 2008 | Cape Epic 2009 | Transalp 2010 | Duchenne Heroes 2011 | Cape Pioneer Trek 2013 | Duchenne Heroes Italia 2013
Slurfgek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 159
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 10:46
Mijn mountainbike: Scott Spark 30, volledig XT. Nieuwe wielset: ZTR Race met Tune Prince&Princess!

Startnummer 94 hier! Twee MCO-ers in hetzelfde vak. Ga je zaterdag al Joris?
Stuur anders ff een PB of een mailtje. Oscar en ik gaan zaterdag al met een bus.
Tot de velle d'r aon hange!!!
Zumpelvelder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1927
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 22:58
Mijn mountainbike: Stumpjumper 29"
Contacteer:

Start vanuit box B met nummer 230... Nu hopen dat ik ook daadwerkelijk vanuit die box kan/mag starten..
In Waimes had ik namelijk ook recht op box B, maar vanwege de drukte toch ergens achteraan kunnen starten. :(

Alvast veel succes iedereen!
1967downhill
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 398
Lid geworden op: ma 29 november 2004, 12:28
Mijn mountainbike: Focus Raven 29r 3 - Merida 96 Team
Contacteer:

Zondagochtend om 6uur word ik opgehaald. Zijn we net iets voor 8en in Malmedy. Mijn chauffeur start om 9.00 op de 115, ik sta om 9.30 met startnummer 1025 met mijn snufferd vooraan in Box A voor 90 :-)
Het gaat alleen nog maar bergaf...

MTB Vereniging voor jeugd, recreanten en wedstrijdrijders, zowel Cross Country als Freeride: MTB Licht Verzet
Search
All rounder
All rounder
Berichten: 112
Lid geworden op: do 25 augustus 2005, 15:56
Mijn mountainbike: Epic World Cup XX1 RS1

Met de huidige neerslag blij dat ik deze keer toch maar voor de 90 km heb gekozen....
Bijkomend voordeel is dat er maar 1 startbox is, dus gelijk knallen met de toppers als Ramses Bekkenk en Nicolas Vermeulen.
Live to ride waves and mountains !
1967downhill
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 398
Lid geworden op: ma 29 november 2004, 12:28
Mijn mountainbike: Focus Raven 29r 3 - Merida 96 Team
Contacteer:

Search schreef:Bijkomend voordeel is dat er maar 1 startbox is, dus gelijk knallen met de toppers als Ramses Bekkenk en Nicolas Vermeulen.
Damn, daar gaat mijn podiumplek :D Heb het vermoeden dat deze 2 heren per abuis in de 90 staan. Zag trouwens ook dat Thijs Al aan de start staat. Ben eens benieuwd of die tot wat vuurwerk in staat is.
Het gaat alleen nog maar bergaf...

MTB Vereniging voor jeugd, recreanten en wedstrijdrijders, zowel Cross Country als Freeride: MTB Licht Verzet
Slurfgek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 159
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 10:46
Mijn mountainbike: Scott Spark 30, volledig XT. Nieuwe wielset: ZTR Race met Tune Prince&Princess!

Zie net dat -ie onweer aangeeft zondag in malmedy! Scheisse!
Tot de velle d'r aon hange!!!
MEK~prut
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 649
Lid geworden op: vr 1 december 2006, 13:49
Mijn mountainbike: heeft last van valleritis
Contacteer:

als het dan toch kutweer moet zijn dan maar echt HELL ON EARTH!
Life should NOT be a journey to the grave with the intention of arriving safely in an attractive and well preserved body, but rather to skid in sideways - bike in your hands -body thoroughly used up and screaming "WOO HOO, What a Ride!
Mees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: wo 9 januari 2008, 23:52
Mijn mountainbike: Liteville 101 MK1 / Cannondale F29 Carbon 2

Nou, dat wordt wat. 115 onmogelijke kilometers, starten in drukkende temperaturen, onderweg regen en onweer. Ik heb er zin en we zullen het onderweg allemaal wel zien. Ik heb nummer 92 en mag dus ook om 9 uur starten, succes allemaal :-q
Haast u langzaam
jnieuwelaar
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: do 26 oktober 2006, 10:56
Mijn mountainbike: merida matts sport 500

Met nummer 266 sta ik wat verder achteraan, maar goed, we zullen zien wat het wordt. Om nou te zeggen dat ik er zin in heb.... De voldoening komt in ieder geval achteraf wel!
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

We gaan HEEEERLIJK modderhappen 8) 8)

Trektor banden d'r op en gaaaaan :D
Heb er gruwelijk veel zin in.

Ben nog aan het twijfelen of ik de helmcam meeneem :-{
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
reetegoed
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1330
Lid geworden op: ma 5 juli 2004, 19:06

Nog mensen die ook op camping de malle molen ( du moulin)staan?
het parkours ging daar dwars doorheen voorgaande jaren.
In ieder geval een mogelijkheid om even tussendoor te douchen , een verse fiets te pakken en een pintje :winkie:
Geef mij maar een bos en een mountainbike en je heb geen last meer van mij.
lowie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 877
Lid geworden op: do 24 februari 2005, 23:14
Mijn mountainbike: Scott Spark + Scott Spark Plus
Contacteer:

laatste weer-update :

de voorbije 2 dagen is in de streek 25 tot 30 liter water gevallen.
Vanaf nu gaat het droog blijven, maar opdrogen gaat dat niet meer doen.

camping du Moulin is inderdaad een goede uitvalsbasis - wordt ook 2 nachten mijn overnachtingsadres
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2210
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Ik rij deze marathon ook bijna elk jaar, dit jaar neem ik mijn Turner 5Spot mee, dus lekker op mijn gemak de 65 Km afwerken. Ik kom heel vaak in Malmedy en ken de meeste paadjes wel, maar deze rit heeft altijd iets speciaals. Als ik vorige week mijn Turner had kunnen uitproberen, was ik deze marathon komen rijden met de Titus en dan de 90Km. Maar ik wil niet aan de Portes du Soleil beginnen zonder een malmedy rit op de Turner. Vorige week was echt veel te nat, dus dan deze rit maar :)
Plaats reactie