Bart Brentjens Challenge inschrijving alweer begonnen!

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
tjebbert
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 19 maart 2008, 20:12
Mijn mountainbike: Eentje met grote wielen

Yep, voor de eerste keer een marathon.
Ik ga harder trainen aangezien ik volgende keer de 75 wil rijden en/of de Grand Raid Godefroy!!

Mvg Tjeb
Size does matter!! Try it with 29 inches...
epic-biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 212
Lid geworden op: do 3 januari 2008, 19:20
Mijn mountainbike: Canyon lux cf 9.9 2014 + Canyon Endurace SL CF Disk 8.0 2018 + Canyon Dude 2017
Contacteer:

Wiffie schreef:Weet iemand het aantal hoogtemeters van de 75 km? Heb bij de start iemand gezien met een Garmin Edge en die ging de rit opnemen.
Ik heb 950 positieve hoogtemeters op m'n Polar 710 reregistreerd. Meting is op luchtdruk dus kan wat afwijken.
Was 84e op de 75Km met 04:04 (en één keer lek) Volgend jaar onder de 4 uur!

P3T3R
MTB met hoofdletters!
Canyon Lux cf 29 9.9, 2014 - 2019,
Canyon Lux SLX 9.0 , 2020 -

Canyon Dude CF 8.0,
Canyon Endurace SL CF 8.0 Disk

Hoe zachter je rijdt, hoe harder je valt

Proud member of Fanatixc Racing Team.
ErikEngerd
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 565
Lid geworden op: wo 16 juli 2008, 16:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120 HPC EX 29
Contacteer:

nomad030 schreef:
'Graag gedaan, jij zult ook wel degenen zijn wat stond te schreeuwen en te schelden? :wink:

'k weet niet wat jij verdient op een dag, maar ik moet een dag werken om dat rondje te fietsen, en als ik dan al 4 jaar achter elkaar in een rij moet staan om een berg af te gaan, kunnen ze mij echt de rug op!
:D Neuh, zo boos werd ik er nu ook niet van :lol: Kan me voorstellen dat je vindt dat er iemand je rug op kan na vier jaar hetzelfde gezeik, maar door die besluitvaardigheid van je "pak" je wel mensen die ook (al dan niet) een dag moeten werken om mee te doen, en niet de organisatie.
Ik heb net even een voorstel gedaan bij de organisatie om met fuiken te werken aan het begin van de toertochten. Dat betekent misschien een wat langzamere start, maar scheelt ongetwijfeld files onderweg. Dit wordt ook toegepast bij grote loopevenementen zoals bijv. de zevenheuvelenloop.

Groeten
Erik
http://mountainhoppers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik doe veel aan recycling: ik ga fietsen, en daarna weer, en dan later nog een keer, enz.
roger77
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: vr 18 januari 2008, 22:22
Mijn mountainbike: kona hei hei deluxe 29r Giant Fathom 29er 1 2019

limbobiker1967 schreef:Het leukste filmpje wat ik tot nogtoe gezien heb is van Winand van de Waarsenburg (nr. 258), meetpunt bij Heijenrath , moeten jullie wel de luidsprekers aanzetten ....geweldigg : ''bochie..bochie '' , lekker bochie !!''...over die mat rossuhhhh !

Ik ken winand persoonlijk en ik kan je vertellen die jongen is gewoon niet in staat om normaal te doen. Laatst wilde hij met me gaan fietsen, helaas kon ik niet maar ik heb ergens het gevoel dat ik er goed vanaf kom. Binnenkort toch maar eens proberen :lol:
HAPPY TRAILS!
Groeselt
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 10:40
Mijn mountainbike: Cube HPC Elite "Teamline"

De BBC was weer super, alleen het wachten bij de afdaling in de voerstreek was weer jammer. Ik woon in Eijsden en ken de streek zodat ik deze plaatsen kom vermijden. Bevoorrading was zeer goed te noemen. Moest een keer flink in de ankers toen er een hert voor mij de weg overstak. Samen met fietsen (nr2302) schrokken we ons kapot, had niet graag een hert op mijn stuur liggen. Heb de route van 70km gisteren nogmaals gefietst, ging nu een stuk sneller doordat er geen opstoppingen waren. Volgend jaar ben ik er weer bij.

Tot bikes
zoejg
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: zo 24 augustus 2008, 22:38
Mijn mountainbike: Carbolite-xt, Full XTR, Crossmax SLR, WCS carbon, Fox F80.

wtf are you!? Justin?

Bij ons heb je trouwens geen herten, dat zijn Reeën :P
Hollandse klittse, kinne neet fittse.
valle ze um, brikke hunne pum.
Groeselt
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 10:40
Mijn mountainbike: Cube HPC Elite "Teamline"

Was in ieder geval iets met een gewei op z'n kop. Where the f??k you from zoejg.
cervus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1625
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 20:23
Mijn mountainbike: BWO

Groeselt schreef:Was in ieder geval iets met een gewei op z'n kop.

Vast een eland :lol:

Grtz cervus
Sjtom Zoëg
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 563
Lid geworden op: ma 12 februari 2007, 19:57
Mijn mountainbike: Apex Torq29
Contacteer:

t riekelt gehalte is hie vrij hoeg
Margriet
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 11 oktober 2006, 21:39

Helaas na 55 van de 100 met materiaal pech uitgevallen... Verder, schitterende omgeving prima organistatie.
Plaats reactie