[29 mei 2005] Marathon Swalmen

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

ik ga naar Groesbeek, alleen de dag ervoor de 80km cyclo op Amerongen dus de benen zullen bagger zijn.
Sensei
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: wo 17 september 2003, 00:26

Ik wil graag in Groesbeek starten, dat zal de eerste weer worden na herstel van een langdurige blessure. Laten we hopen :-D
Giant Super Sierra, Spec stumpj staal wit, Spec. stumpj Epic carbon, Koga ? , Spec. Stumpj. M4, Spec. S-works FSR staal, Bontrager staal, Asta carbon, Spec. FSR s-works alu, Litespeed Ocoee, Spec. FSR, Spec. Epic, Spec Epic Mar. Carb, trek procaliber 9.7
sgsdebruijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 589
Lid geworden op: ma 17 november 2003, 22:27
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper M4 en nog wat Rocky's
Contacteer:

Spook-E schreef:ik ga naar Groesbeek, alleen de dag ervoor de 80km cyclo op Amerongen dus de benen zullen bagger zijn.
dan kan ik je er misschien wel uit fietsen!! waar was je trouwens vanmiddag? had nog ff bij de kantine gekeken maar ook geen RT meer te bekennen

hee Pascal ik hoor inderdaad weinig van je op de fora, wat is er aan de hand?
greenbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: do 14 maart 2002, 02:00

Ook ik was van de partij en ben samen met Aboogaar en met nog een oude bekende die we daar tegen kwamen gestart. Het ging direct al lekker ondanks dat ik wat zware benen had. Geprobeert aan te klampen bij Aad maar die ging vooral op de heuveltjes wat te snel voor miij :cry: Samen met Hans verder gereden.
Aad zat na 19 km op de grond met een kapotte derailleur tak tussen wiel en versnelling en zijn komplete versnellings apparaat afgebroken en tussen de spaken terecht gekomen. Geprobeert nog wat te repareren maar het was einde verhaal voor Aad. Singelspeed van gemaakt zodat ie toch terug naar de auto kon. Zijn toen doorgereden en ben zelf in zo'n zand afdaling over de kop gegaan en ben terecht gekomen in de braambossen. Armen kompleet onder de schrammen.
Toen kreeg ook de andere panne ook met zijn derailleur die in eens niet meer wilde schakelen . Ook dat zo goed als mogelijk gerepareert en weer doorgereden.
Uiteindelijk ben ik kort voor de 2e pauze bij hem vandaan gereden en heb de rest eigenlijk zo goed als alleen doorgereden.. Vanaf km 65 nog even willen aanklampen bij een 3 tal renners maar die gingen op een gegeven moment 40 in het uur over de paden. Dat was teveel. Uiteindelijk had ik 82 km op de teller en mijn tellertje gaf 23.96 gemiddeld aan. Maar de officiele tijd zal wat langzamer wezen want de panne en en de (korte) pauze zullen het gemiddelde negatief beinvoeden denk ik zo.
Verder was de organisatie erg goed en wat een verschil zeg met vorige week in Limburg duurste. Hopenlijk hebben er een paar gasten van mee gereden dan kunnen ze zien en ervaren hoe het ook kan.
Ben ook toch maar even naar de ehbo geweest om de armen met de schrammen laten schoonmaken en desinfecteren want die zagen er niet uit. Volledig onder het bloed.
wie z'n fiets lief heeft, trapt erop
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

19 juni ga ik met de belgen mee naar de raid in malmedy (Y)

Lekker hoogtemeters pakken

edit RT:

@ bastiaan, ik heb na de finisch toch nog even een colatje gepakt en omdat ik
daar niemand zag rustig terug naar de auto gereden

@ Paul, jammer van de valpartijen....
btw, zondag heeft maurice een duik genomen in het meertje ;) ik vond pootje
baden eigenlijk al genoeg, 2de btw 19 juni gaan we meedoen met de
chrono in malmedy, you intrested ?
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

oh ja Raid des Hautes Fagnes...

sjit, waarom moet altijd alles in één weekend? Toch maar cyclo Amerongen en uitfietsen op het NK Marathon...

@Sebastiaan, ik was direct naar de auto gereden. Even m'n wonden schoonmaken, omkleden en naar huis.
greenbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: do 14 maart 2002, 02:00

Rolling Thunder schreef: 2de btw 19 juni gaan we meedoen met de
chrono in malmedy, you intrested ?
oK staat in de Agenda, ik pb je er nog wel over. :-q
wie z'n fiets lief heeft, trapt erop
Spijker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper M4

Heb gisteren de gewone toertocht gereden, mijn armen en benen zitten nu onder de rode bultjes, hebben andere mensen daar ook last van? Ik was aan het denken aan de processierups, aangezien ik het alleen op de onbedenkte stukken heb.

Verders was het wel ok, het eerste stuk van de toertocht was goed doorknallen en na de pauze werd het wat pittiger.
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

Spijker schreef:Heb gisteren de gewone toertocht gereden, mijn armen en benen zitten nu onder de rode bultjes, hebben andere mensen daar ook last van? Ik was aan het denken aan de processierups, aangezien ik het alleen op de onbedenkte stukken heb.
Heb inderdaad ook wel wat jeukende bultjes, dacht dat ik gewoon door een mug geprikt zou zijn..

Vorige week tijdens een wedstrijd ook helemaal lek geprikt en tientallen jeukende bultjes.
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Spook-E schreef:oh ja Raid des Hautes Fagnes...

sjit, waarom moet altijd alles in één weekend? Toch maar cyclo Amerongen en uitfietsen op het NK Marathon...
Watje! Neem een voorbeeld aan de mannen die de Giro of een Tour rijden! Weken achter elkaar, uren achter elkaar op de fiets :wink:
Don't just train... train right.
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

De processierups zit toch in eikenbomen?
Zal wel een gemeen struikje zijn geweest, of een laag bij de gronds insect.
sgsdebruijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 589
Lid geworden op: ma 17 november 2003, 22:27
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper M4 en nog wat Rocky's
Contacteer:

Jeffrey schreef:
Spook-E schreef:oh ja Raid des Hautes Fagnes...

sjit, waarom moet altijd alles in één weekend? Toch maar cyclo Amerongen en uitfietsen op het NK Marathon...
Watje! Neem een voorbeeld aan de mannen die de Giro of een Tour rijden! Weken achter elkaar, uren achter elkaar op de fiets :wink:
Wat zou jij doen als je je geld er mee moest verdienen :wink:
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Spook-E schreef:
Spijker schreef:Heb gisteren de gewone toertocht gereden, mijn armen en benen zitten nu onder de rode bultjes, hebben andere mensen daar ook last van? Ik was aan het denken aan de processierups, aangezien ik het alleen op de onbedenkte stukken heb.
Heb inderdaad ook wel wat jeukende bultjes, dacht dat ik gewoon door een mug geprikt zou zijn..

Vorige week tijdens een wedstrijd ook helemaal lek geprikt en tientallen jeukende bultjes.
niks geen bultjes, nergens last van, en processierups zit niet in die gebieden
en is nog niet helemaal actief (dat duurt nog een paar weken)
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Iceracer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 275
Lid geworden op: ma 31 januari 2005, 21:11
Mijn mountainbike: Paars met Rose en hij rijdt lekker

Ik heb zondag de 80km gereden met een gemiddelde van 20.5 ongeveer.De totale tijd was 5 uur en 7 minuten, maar daar zat een lekke bband bij wat een halve uur duurde en de bevoorradingen waar we ook wel ff zijn blijven hangen.

De ondergrond was goed te berijen, maar ik ben zo'n lange afstanden net gewend en de bergjes waar dus vrij zwaar. Op het vlakkere stuk na de Witte Stein ging het stukken beter en hebben we hard gereden.

Leukste stukken waren de singletrack langs het hek op de Meinweg en de Bergjes in de buurt van de Lommerbergen.

De bepijling was goed, maar de ene keer stond er maar een pijltje en de andere keer letterlijk acht of negen.

De gevaarlijke punten waren goed aangegeven en de seiners deden ook goed hun werk.
Kortom geen minpunten voor mij.
http://www.bedrijfskwaliteit.nl om bedrijven in jouw omgeving te beoordelen
Greased Frightning!!!!
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

Uitslag online

http://www.atb-extreme.nl/ATB-marathon- ... itslag.htm

Spook-E 112
Hai 120
Sebastiaan 182
RT 195

van de 277 finishers
Plaats reactie