Bart Brentjens Challenge, Eijsden, 09-10-22

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Vandaag een deel door de Voerstreek gechecked. ‘t Ligt er mooi bij.
Andere start door de Voerstreek dan de voorgaande jaren, nu langere klimmen, meer open terrein, uitzichten, wat steniger. Niet dat op-af-op-af-op-af van de afgelopen jaren. Wat ‘technisch rustigere’ snelle aanloop, de wedstrijdrijders zullen wat langer bijeen kunnen blijven?
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1303
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

aurelius schreef: wo 28 september 2022, 18:55 Vandaag een deel door de Voerstreek gechecked. ‘t Ligt er mooi bij.
Andere start door de Voerstreek dan de voorgaande jaren, nu langere klimmen, meer open terrein, uitzichten, wat steniger. Niet dat op-af-op-af-op-af van de afgelopen jaren. Wat ‘technisch rustigere’ snelle aanloop, de wedstrijdrijders zullen wat langer bijeen kunnen blijven?
Ik ben benieuwd. Als het weer nou een ook beetje mee wil werken volgend weekend, zou dat mooi zijn.
Heb wel zin in/behoefte aan Limburgse vergezichten met een stralend zonnetje en een stuk vlaai op een terras. Euhh nee, ik ben duidelijk geen wedstrijdrijder :D

Ondertussen voorzien van een extra startbewijs. Met 3 ipv 2 man vanuit het westen die kant op. #zinin
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2092
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49
Mijn mountainbike: Cannondale F-Si Hi Mod, Kona Kahuna

Stunning schreef: do 15 september 2022, 19:29
aurelius schreef: do 15 september 2022, 11:02 Alle 4 de toertochtafstanden zijn vol (ook daginschrijving is niet meer mogelijk), 1500 plekken zijn vergeven.
(https://www.bartbrentjens-challenge.com/nl/).
Wedstrijdrijders kunnen nog wel inschrijven.
Nou ja, als er nog iemand van z'n startbewijs af wil... :winkie:
I repeat :-D
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

aurelius schreef: wo 28 september 2022, 18:55 Vandaag een deel door de Voerstreek gechecked. ‘t Ligt er mooi bij.
Andere start door de Voerstreek dan de voorgaande jaren, nu langere klimmen, meer open terrein, uitzichten, wat steniger. Niet dat op-af-op-af-op-af van de afgelopen jaren. Wat ‘technisch rustigere’ snelle aanloop, de wedstrijdrijders zullen wat langer bijeen kunnen blijven?
Klinkt goed. Ik was het oude parcours wel een beetje zat geweest met 10 keer hetzelfde heuveltje op een neer.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1533
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Ik zou graag nog meedoen, dis als er iemand een inschrijving heeft, maar toch niet mee kan doen, dan hoor ik het graag.
Trainen is voor mensen zonder talent!
forza gianni
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: do 19 juni 2014, 12:49

Ik houd mij ook aanbevolen voor een startbewijs voor de 105km.
martinus83
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 7 september 2022, 14:32
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9 '22

Ticket 65 km beschikbaar.

Ivm blessure kan ik niet rijden.
Is nog een week, maar 40 Km op de racefiets gaat al niet, met flinke tegenzin maar laat ik maar naar m'n verstand luisteren...
Gebruikersavatar
Keetoo
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1094
Lid geworden op: di 12 december 2006, 13:25
Mijn mountainbike: een hele garage vol

Mailtje naar je gestuurd voor je kaartje Martinus
Timo WH
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: do 8 januari 2015, 13:27

Ivm vliegvakantie moet ik helaas dit jaar overslaan. Daarom een startbewijs voor de 105km toertocht beschikbaar!
jessevaneeuwijk
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 2 oktober 2022, 08:18

Timo WH schreef: zo 2 oktober 2022, 07:07 Ivm vliegvakantie moet ik helaas dit jaar overslaan. Daarom een startbewijs voor de 105km toertocht beschikbaar!
Hoi timo,

Ik zou het graag van je overnemen.
Ik heb je een mail gestuurd.

Jesse
steven1979
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 3 oktober 2021, 10:39

Wie nog een startbewijs zou hebben voor de 90 of 105, dan zou dit echt geweldig zijn !
Stuur dan gerust een mailtje naar steven.audenaert@odisee.be.

Alvast veel dank !
Steven
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

martinus83 schreef: za 1 oktober 2022, 18:04 Ticket 65 km beschikbaar.

Ivm blessure kan ik niet rijden.
Is nog een week, maar 40 Km op de racefiets gaat al niet, met flinke tegenzin maar laat ik maar naar m'n verstand luisteren...
Al verkocht? Anders hier interesse :-)
Ik ben mij er eentje...
Timo WH
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: do 8 januari 2015, 13:27

Timo WH schreef: zo 2 oktober 2022, 07:07 Ivm vliegvakantie moet ik helaas dit jaar overslaan. Daarom een startbewijs voor de 105km toertocht beschikbaar!

Ik heb best wat reacties gekregen, maar zal ze op volgorde van het tijdstip van de reactie beantwoorden :-)
Stepje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: za 1 januari 2022, 13:57

aurelius schreef: wo 28 september 2022, 18:55 Vandaag een deel door de Voerstreek gechecked. ‘t Ligt er mooi bij.
Andere start door de Voerstreek dan de voorgaande jaren, nu langere klimmen, meer open terrein, uitzichten, wat steniger. Niet dat op-af-op-af-op-af van de afgelopen jaren. Wat ‘technisch rustigere’ snelle aanloop, de wedstrijdrijders zullen wat langer bijeen kunnen blijven?
Ik ben heel benieuwd, het wordt mijn eerste en ik 'mag' de 90Km gaan doen. Het weer lijkt inderdaad goed te worden en de voorspelling laat vanaf nu geen regen meer zien tot zondag.

Ondanks dat het eerder in dit topic over banden ging en onder het mom van durf te vragen toch nog een bandenvraag:

Ik heb nu een setje Aspens (2.4) op de fiets die mij blijven verbazen qua grip, behalve als het echt modderig is. Voor de 'zekerheid' heb ik ook 2 FoKa's op de kop getikt, voor het geval het baggerweer zou worden. (het 'oude' model) Beiden hebben dezelfde lekbescherming (en tubeless). Die kan ik er dus opzetten maar ik blijf erg twijfelen, zeker nu het weer er goed uit ziet lijkt het mij dat het met de modder wel mee zal vallen? Ik ben geen waaghals op de fiets, rijdt redelijk defensief bergaf en ga vooral voor het uitrijden ipv snel over de finish komen. Wat oh wat te doen....?
Kona Hei Hei CR/DL 2022 Frameset/home build
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Lekker voor 't uitrijden meedoen?
De 2 FoKa's 2,3".
Dan de meeste kans om op de lastigste steilste klimmen ook boven te komen zonder tekort aan traktie :-q .
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Plaats reactie