Belgian Ardennes Marathon Series 2022

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Mtbikenenz
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: di 17 mei 2022, 19:23

Krijg je de gpx dan terplaatse bij het inschrijven?
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8735
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Ik neem aan dat het gewoon bordjes volgen is.
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
Johanson
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 316
Lid geworden op: ma 7 september 2020, 21:09

Was een lekker dagje. Helaas 3 lekke banden waarmee ik veel tijd heb verloren. Bordjes volgen ging ook goed, heb alleen in houffalize bij vayamundo en poos staan kijken en discussiëren waar we heen moesten. 'Gelukkig' maakte dat na de lekke banden voor het resultaat niet zo veel meer uit
Mtbikenenz
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: di 17 mei 2022, 19:23

Zware rit amai maar zeer goed georganiseerd, bevoorradingen waren zeker goed genoeg en een pasta bij aankomst. Meer moet dat niet zijn!
triple nickel
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: di 26 februari 2008, 23:22
Mijn mountainbike: Cube Reaction 2008

Ingeschreven voor Raid Bocq vandaag..

Hopelijk op tijd voor het officiele stuurbordje en niet zo'n tombola bord. (weet iemand eigenlijk vanaf welke dag ze overstappen op de alternatieve stuurbordjes?)
Mtbikenenz
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: di 17 mei 2022, 19:23

triple nickel schreef: ma 22 augustus 2022, 21:24 Ingeschreven voor Raid Bocq vandaag..

Hopelijk op tijd voor het officiele stuurbordje en niet zo'n tombola bord. (weet iemand eigenlijk vanaf welke dag ze overstappen op de alternatieve stuurbordjes?)
Geen idee, wist niet dat er verschillende stuurbordjes zijn?
Mtbikenenz
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: di 17 mei 2022, 19:23

triple nickel schreef: ma 22 augustus 2022, 21:24 Ingeschreven voor Raid Bocq vandaag..

Hopelijk op tijd voor het officiele stuurbordje en niet zo'n tombola bord. (weet iemand eigenlijk vanaf welke dag ze overstappen op de alternatieve stuurbordjes?)
Ik wou mij zojuist ook inschrijven maar de inschrijvingen zijn gesloten... Is het mogelijk om dezelfde dag terplaatse nog inteschrijven?
triple nickel
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: di 26 februari 2008, 23:22
Mijn mountainbike: Cube Reaction 2008

Inschrijvingen zijn nog gewoon open. Maar inderdaad als je een andere link volgt dan zijn ze wel vol.. vreemd.

Als onderstaande link niet werkt kijk dan bij chronorace bij "next events" klik op raif bocq en je kunt inschrijven

https://prod.chronorace.be/registration ... -4yvz33QtI


En deze bedoel ik met alternatieve bordjes (die wit-gele) : https://bams2017blog.wordpress.com/2017 ... ousel-3415

Groet ron
Plaats reactie