SKS Bikemarathon Sundern-Hagen (D) 23-04-2022

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Inschrijving is vanaf nu voor korte tijd nog mogelijk, dus opschieten.

https://my.raceresult.com/143444/registration
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Scalper
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 2 december 2007, 23:44
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel Carbon met Ocho

"VERKOCHT AAN EEN ANDERE LIEFHEBBER"

Ik heb nog een startbewijs voor de liefhebber. Voor de Marathon, 100 km. Startplek 433. Prijs € 35.

Dus wel de normale prijs, maar hiermee sta je op een mooiere startplek dan wanneer jij je nu pas regulier inschrijft.

Stuur maar een berichtje als je interesse hebt.

Met sportieve groet,
Johan


"VERKOCHT AAN EEN ANDERE LIEFHEBBER"
Laatst gewijzigd door Scalper op wo 23 maart 2022, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Classic Biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 237
Lid geworden op: di 28 november 2017, 19:04

Heb ik het goed gelezen dat het parcours uit een ronde bestaat die je 3 keer moet rijden? En hoeveel hoogtemeters bij elkaar?
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Classic Biker schreef: ma 14 maart 2022, 20:13 Heb ik het goed gelezen dat het parcours uit een ronde bestaat die je 3 keer moet rijden? En hoeveel hoogtemeters bij elkaar?
Dan heb je een heeeeeeeeeeeeeeele oude pagina gevonden. :winkie:
Ooit waren het 3 ronden van 35 km, maar zeker al meer dan 15 jaar is het 55km (1 ronde) of 100 km (2 ronden).
edit:
2006 was het nog 3x35 km met de beroemde sneeuwbuien en hagel.
2007 eerste keer met gescheiden start/finish en de 55/100km optie
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Classic Biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 237
Lid geworden op: di 28 november 2017, 19:04

2 ronden inderdaad
https://mega-sports.de/veranstaltungen/ ... e-marathon

Even de pdf vergroten of op hoogteprofiel klikken.
Bike jan
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: za 18 juni 2016, 22:41

Hallo scalper,

Heb jij startbewijs nog beschikbaar? Gr
Cycleintothewind
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 16 december 2020, 08:59

Op zich een saai rondje, maar wel een prima opwarmer zo aan het begin van het seizoen. Als het weer een beetje goed is, is het in het finish bereik altijd wel gezellig.
Ghizz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 1 november 2009, 16:12

2 weekjes eerder is er al de kellerwald marathon.
Leuker parcours, geen gehaast om in te schrijven en praktischer door zelfde start als finishplaats.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Ghizz schreef: do 24 maart 2022, 13:50 2 weekjes eerder is er al de kellerwald marathon.
Leuker parcours, geen gehaast om in te schrijven en praktischer door zelfde start als finishplaats.
Was voor mij altijd de start van het marathonseizoen en heb daar 10x aan de start gestaan. Daardoor zelfs ere lid van de club geworden met freistart voor het leven. Tja, daar niet zoveel meer aan……
Maar verder leuke marathon, zonder technische hoogstandjes maar wel redelijk wat klimwerk van zo’n 1.000hm per ronde van 40 km.
Leukste vd Kellerwald in sportief oogpunt was het ‘oprapen’ van deelnemers zeker in de derde ronde en na afloop de taarten. Prijsuitrijking ook leuk en aantal malen zo’n brood met gewicht van blok beton mee gekregen :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1378
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Iemand nog interesse in een startbewijs? Mijn nummer is onder de 50, dus mooi vooraan. Stuur maar een Pb bij interesse.
supertrom
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 31 oktober 2016, 11:37
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CF SLX 8 (2022)

Heeft iemand toevallig een GPX van de route? Ik probeer die te vinden, maar deze lijkt nergens beschikbaar...
Canyon Exceed CF SLX 8 (2022)

Scott Scale 940 (2017) || Giant XTC 3 (2005)
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

supertrom schreef: wo 20 april 2022, 15:51 Heeft iemand toevallig een GPX van de route? Ik probeer die te vinden, maar deze lijkt nergens beschikbaar...
In principe niet nodig voor deze marathon. De route is heel erg goed uitgezet en kans op verkeerd rijden is vrijwel onmogelijk, is mijn ervaring. Maar als je wilt, kan ik je wel de GPX van mijn deelname in 2018 delen... Het kan natuurlijk wel dat de route deels aangepast is.
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

supertrom schreef: wo 20 april 2022, 15:51 Heeft iemand toevallig een GPX van de route? Ik probeer die te vinden, maar deze lijkt nergens beschikbaar...
Stuur me een PB met daarin je e-mail adres. Dan stuur ik je een gpx van 2018 toe.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Devip
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 18 mei 2015, 19:50

Vraag aan alle licentiehouders:

Ik heb gisterenavond een mail gehad van de organisatie, waarin ze meldde dat (vanwege omstandigheden 2020/21 etc) het niet mogelijk is om te starten met een buitenlandse licentie. Wedstrijdrenners mogen enkel deelnemen als zij een licentie hebben die afgenomen is via een Duitse vereniging of ze lid zijn van een UCI-MTB team. Weet iemand of dit klopt en je geweigerd wordt als NL'se wedstrijdrijder?


Recreanten / hobbyfahrer kunnen wel gewoon deelnemen overigens.
Gebruikersavatar
Roderbike
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 15 december 2013, 16:26
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel / Cube Reaction GTC SL 29"
Contacteer:

Devip schreef: vr 22 april 2022, 08:52 Vraag aan alle licentiehouders:

Ik heb gisterenavond een mail gehad van de organisatie, waarin ze meldde dat (vanwege omstandigheden 2020/21 etc) het niet mogelijk is om te starten met een buitenlandse licentie. Wedstrijdrenners mogen enkel deelnemen als zij een licentie hebben die afgenomen is via een Duitse vereniging of ze lid zijn van een UCI-MTB team. Weet iemand of dit klopt en je geweigerd wordt als NL'se wedstrijdrijder?


Recreanten / hobbyfahrer kunnen wel gewoon deelnemen overigens.
Ik heb die e-mail ook gehad, e-mail terug gestuurd maar daarop nog geen reactie. Ik ga vanmiddag al naar daar en haal mijn startnummer vanavond op. Dan kijk ik wel of ik hem alsnog krijg of dat ik mij kan ommelden naar Hobbyfahrer. Ik zou dan daarna even kunnen laten weten hoe dat is gelopen.
Plaats reactie