2022 doel; SellaRonda Hero!?!?

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8735
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Goeiendag €160,- inschrijfgeld!! :roll:
Plus nog wat overnachtingen :-?

Gelukkig kun je nog wat geld terugverdienen door als eerste boven op de berg te komen :-{
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29958
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ja, anders zou iedereen mee kunnen doen :winkie:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
mtbbrabant2000
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 24 juli 2011, 22:02

Ik heb mezelf ingeschreven voor de 60 km, nu heb ik wachtwoord en code om evt een trainingsschema, op te vragen, maar op één of andere manier lukt dit me niet tot nu toe, wie kan me helpen aan het basic schema 3 x per week voor de 60 km schema te komen?? Hopelijk kan iemand me helpen hieraan! 👍👍
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2172
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

byorka schreef: za 22 januari 2022, 19:56 Goeiendag €160,- inschrijfgeld!! :roll:
Plus nog wat overnachtingen :-?

Gelukkig kun je nog wat geld terugverdienen door als eerste boven op de berg te komen :-{
Dan kan je (wat je portemonnee betreft) misschien beter meedoen aan de pdf non-stop (Val d'Aran, Lleida) € 195 inclusief overnachtingen (€95 exclusief). Ook wat meer hoogtemeters (6200) en kilometers (213). Start (5 uur) is wel wat vroeg (en je moet licht op je fiets hebben); ik weet niet of je dan vooraf kan ontbijten in het hotel. Als je die aankan valt zo een Sella Ronda Hero ook wel weer mee.
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8735
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Willem Altes schreef: wo 26 januari 2022, 01:09
byorka schreef: za 22 januari 2022, 19:56 Goeiendag €160,- inschrijfgeld!! :roll:
Plus nog wat overnachtingen :-?

Gelukkig kun je nog wat geld terugverdienen door als eerste boven op de berg te komen :-{
Dan kan je (wat je portemonnee betreft) misschien beter meedoen aan de pdf non-stop (Val d'Aran, Lleida) € 195 inclusief overnachtingen (€95 exclusief). Ook wat meer hoogtemeters (6200) en kilometers (213). Start (5 uur) is wel wat vroeg (en je moet licht op je fiets hebben); ik weet niet of je dan vooraf kan ontbijten in het hotel. Als je die aankan valt zo een Sella Ronda Hero ook wel weer mee.
Doet me denken aan de Salzkammerguttrophy.
Ik zal er eens induiken.
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
Plaats reactie