Bart Brentjens Challenge, Eijsden, zondag 10-10-'21 (tevens NK Marathon)

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Classic Biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 237
Lid geworden op: di 28 november 2017, 19:04

Ik ben één van die gelukkigen die deze paden a.h.w. in de achtertuin heeft liggen.
Dit is dan nog maar een deel(tje) van wat deze streek aan paden te bieden heeft. Helaas niet altijd even geschikt om er met massa evenementen zoals een BBC gebruik van te kunnen en/of mogen gebruik te maken.
Aurelius zal ook met zekerheid kunnen beamen dat er hier nog heel veel moois ligt.
Ik ben jaloers..... Moet er bijna bijna 2,5uur met de auto voor rijden om bij jullie te komen. Wat ik wel een stuk of 6x per jaar doe overigens.
SCape_Rider
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:43
Mijn mountainbike: Ghost Lector + KTM Myroon

Juul schreef: vr 15 oktober 2021, 11:53 Geen gesoigneerd filmpje en de foto's van Sportograf heb ik laten schieten, maar ik heb wel mijn best gedaan om mijn weg naar een bronzen medaille bij de Masters 30+ gedetailleerd en spannend te omschrijven. Als altijd weer te lezen op Bikesight (waar sinds vorige week ook nog een blog staat over een van de mooiste meerdaagses van Europa, de Appenninica MTB):

https://www.bikesight.nl/2021/10/15/nk- ... -medaille/
Gefeliciteerd met je bronzen plak Juul :-q :-q :-q
Ik heb me weeral, zoals steeds, vermaakt met het lezen van je artikel op Bikesight.
Plaats reactie