Veldslag om Norg (1 september 2018)

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
mike180
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1114
Lid geworden op: wo 24 oktober 2012, 13:32
Mijn mountainbike: Berria mako sport

ik zoek ook nog een startbewijs voor de wedstrijd van 100 km
graag pb , alvast bedankt
mike180
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1114
Lid geworden op: wo 24 oktober 2012, 13:32
Mijn mountainbike: Berria mako sport

Niemand een startbewijs voor de wedstrijd in de aanbieding ...

edit .inmiddels voorzien
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

Mocht iemand nog zijn startbewijs voor de wedstrijd willen overdragen dan houd ik me aanbevolen :-D

*edit: voorzien en er veel zin in!*
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1378
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Mijn startbewijs is naar Lefty29 gegaan, maar mijn maat heeft ook nog 1 in de aanbieding, ook voor de wedstrijd. Pb maar bij interesse. Wij gaan onverwacht naar de Ardennen

*VERKOCHT*
JdG20
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: di 3 april 2018, 07:42

Iemand nog belang bij een startbewijs in het wedstrijdvak? Helaas kan ik niet deelnemen. Graag Pb bij interesse.
**VERKOCHT**
Laatst gewijzigd door JdG20 op vr 31 augustus 2018, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
albert40
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 16 december 2012, 19:24
Mijn mountainbike: Ghost AMR 2955

iemand nog een startbewijs over
albert40
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 16 december 2012, 19:24
Mijn mountainbike: Ghost AMR 2955

JdG20 schreef:Iemand nog belang bij een startbewijs in het wedstrijdvak? Helaas kan ik niet deelnemen. Graag Pb bij interesse.
Heb je dat start bewijs nog ter overname
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 802
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

Ik heb nog een startbewijs voor de wave 1 over. Liefhebbers stuur maar een PB.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Done and dusted (stoffig :lol: ) . Iets te veel asfalt naar mijn smaak, maar dat valt misschien niet te vermijden. Mezelf wel vermaakt, doelstelling binnen top 100 eindigen gehaald. Mooi evenement, op naar NK marathon.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Het was ook weer prima uitgepijld.
Wel balen van het ongeluk wat enkele kilometers na de start van wave 1 plaatsvondt.
Zag er niet goed uit. Hopelijk valt het mee.
Helaas ook nog een enorme eikel (startnummer 100) die het nodig vondt om een vrijwilliger flink uit te schelden. Wat mij betreft mogen ze die diskwalificeren en het verbieden om weer deel te nemen.
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

Deze stond altijd nog op mijn lijstje en deze week een last minute ticket van Bonanza (met start in 1e vak :-q ) overgenomen. Ondanks dat het parcours niet spectaculair was vond ik het een gave marathon. Mooie voorbereiding voor het strandraceseizoen met de groepjes, volle bak gaatjes dichtrijden, en de tactiek. Die tactiek brak me op het laatst wel op toen ik de laatste single track achterin het groepje begon. Paar plaatsen op die manier verloren (denk ik) maar nog erg tevreden met p35 en gemiddeld 29 per uur (wat ook wel iets zegt over het parcours).

Organisatie vond ik erg goed. Hele ruime startopstelling, duidelijke vakken én wc’s en afvalbakken naast het startvak. De geneutraliseerde start was verstandig als was de snelheid wel heel erg hoog (en daardoor niet echt relaxed om na elke bocht weer aan te kunnen sluiten). Alleen het hekje na een kilometer of 15 vond ik wat onhandig. Dat veroorzaakte wel een grote opstopping. Goed uitgepijld, en de stukjes single track maakten het wel onderscheidend voor mountainbikes en mountainbikers denk ik. Met alle respect voor de cyclocrossers die ik zag overigens.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Eens, goed georganiseerd. De snelheid in de neutralisatie was idd heel hoog er kwam voor het einde van de neutralisatie al breuken in het peloton. Met hekje bedoel je denk ik het hekje bij de brug in Veenhuizen (na de gevangenis). Dat was idd een ramp, hoop dat ze dat volgend jaar anders doen idd. Mocht van mij wel meer single track in en minder asfalt. Respect voor de crossers idd, vooral het laatste stuk voor Norg , veel wortels in de singel tracks.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Tijdens de neutralisatie zat het al tegen de 40km/h aan. :-D
Ik heb geen verschil gemerkt tussen de neutralisatie en de race. :-)
grunnfred
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 213
Lid geworden op: do 5 april 2012, 21:16
Mijn mountainbike: Trek procaliber 9.7

Het was weer een mooie editie. Prachtig weer, goede omstandigheden. Mijn vorm was iets minder, maar ben wel tevreden met 4 uur onderweg. Parkoers was dit keer gemakkelijk. Bij de Weperbult aangekomen had ik een gemiddelde van boven 30 km per uur. Uiteindelijk in Norg 25 km per uur. De bulten van Assen hebben veel van mij gevraagd. Ik moest er even van herstellen. En dan dat rotstukje over het grind bij Zeijerveld. Er was een beetje wind tegen op de weg terug naar Norg, niet veel, maar toch genoeg om dat te voelen. Ben meer van de lange rechte zandpaden en niet van dat technische, dus dan was de laatste 5 km in de bossen nog even doorbijten voor mij.
Organisatie was top. Ze doen het steeds beter. Geen opstoppingen gehad. Vorig jaar viel ik na 1 km, nu startte ik achterin vak 1, leek me wel verstandig. Even later zag ik dus die valpartij bij de gasopslag Langelo. Poeh, die ene op de grond zag er niet goed uit.
Net de eerste foto's via facebook bekeken van de bulten bij Assen. Ik zie toch weer aantal deelnemers met een hoge bibnummer die gestart zijn in wave 1. Kijk je dan in de uitslagen, dan staan ze hoger dan dat ze dat eigenlijk verdiend hebben, 10 of 20 minuten. Dat zag ik bij Bartje 200 ook. Waarom zetten ze geen controleurs bij de ingangen van de wavesvakken?
grunnfred
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 213
Lid geworden op: do 5 april 2012, 21:16
Mijn mountainbike: Trek procaliber 9.7

awinkel schreef:Het was ook weer prima uitgepijld.
Wel balen van het ongeluk wat enkele kilometers na de start van wave 1 plaatsvondt.
Zag er niet goed uit. Hopelijk valt het mee.
Helaas ook nog een enorme eikel (startnummer 100) die het nodig vondt om een vrijwilliger flink uit te schelden. Wat mij betreft mogen ze die diskwalificeren en het verbieden om weer deel te nemen.
Bedoel je bij de start toen de vrijwilliger de plassers bij de wal wegstuurde? Die vrijwilliger was wel een beetje erg boos.
Plaats reactie