MTB marathon Amerongse Berg 30 juni 2018

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Iw@n
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: di 29 september 2015, 20:17

Wegens aanhoudende knieblessure: Kaart te koop voor de 55km. Graag bericht via PB bij interesse [VERKOCHT]
Laatst gewijzigd door Iw@n op wo 27 juni 2018, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Even voor de statistieken want de deelnemers lijst is alles door elkaar heen.

Hoeveel deelnemers op de 60km en hoeveel op de 90?
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Bijna 400 per afstand.. nagenoeg evenveel per afstand.. ca 75 vrouwen, waarvan er ca 60 apart starten op de 58km
Jolien
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 23 mei 2016, 10:33

Ter overname: startbewijs voor de 60 km en een voor de 90 km. Graag PB bij interesse.
mtbmorron
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 329
Lid geworden op: wo 5 januari 2011, 00:33
Mijn mountainbike: specialized s-works

Hier nog een startbewijs over voor de halve marathon
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Rutger S schreef:Bijna 400 per afstand.. nagenoeg evenveel per afstand.. ca 75 vrouwen, waarvan er ca 60 apart starten op de 58km
Top 8)
Gebruikersavatar
Roderbike
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 15 december 2013, 16:26
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel / Cube Reaction GTC SL 29"
Contacteer:

mtbmorron schreef:Hier nog een startbewijs over voor de halve marathon
Je hebt een PB!



----

Ben benieuwd hoe warm het gaat zijn in het bos.. Het word hoe dan ook afzien. Maar heb er toch zin in!
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

wat een hoop mensen die weer van hun startbewijs afwillen. Wat is dat toch voor fenomeen? Ook veel mensen die maar wachten en wachten met inschrijven tot de boel is uitverkocht.
Gebruikersavatar
Roderbike
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 15 december 2013, 16:26
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel / Cube Reaction GTC SL 29"
Contacteer:

schepp schreef:wat een hoop mensen die weer van hun startbewijs afwillen. Wat is dat toch voor fenomeen? Ook veel mensen die maar wachten en wachten met inschrijven tot de boel is uitverkocht.
Ik had hetzelfde idee maar ik tel er rond de 10 in dit topic, op 800 inschrijvers is dat 1,3%. Valt dus eigenlijk nog wel mee. Het is natuurlijk niet zo gek dat er op zo'n grote groep mensen altijd wel wat mensen zijn die geblesseerd zijn geraakt en andere zaken waardoor deelname niet vanzelfsprekend meer is.
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Roderbike schreef:
schepp schreef:wat een hoop mensen die weer van hun startbewijs afwillen. Wat is dat toch voor fenomeen? Ook veel mensen die maar wachten en wachten met inschrijven tot de boel is uitverkocht.
Ik had hetzelfde idee maar ik tel er rond de 10 in dit topic, op 800 inschrijvers is dat 1,3%. Valt dus eigenlijk nog wel mee. Het is natuurlijk niet zo gek dat er op zo'n grote groep mensen altijd wel wat mensen zijn die geblesseerd zijn geraakt en andere zaken waardoor deelname niet vanzelfsprekend meer is.
op faceboek ook een aantal... normaal komt er op de wedstrijd dag ca 10% niet opdagen, vorig jaar was dat bijna 30% , wrs omdat het snachts en sochtend regende.
bij de vrouwen was dat zelfs 60% :). (met 750 startgerechtigde is er bij inschijving rekening gehouden met ca10% Did not starts)
EddyMF
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 16 maart 2012, 23:07
Mijn mountainbike: Hengelo

Ik heb nog een startbewijs beschikbaar voor de MTB Marathon in Amerongen. 60 km, tegen aanschafprijs over te nemen.
Gebruikersavatar
joansom
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 15 april 2012, 08:41
Mijn mountainbike: Canyon

Helaas mijn startbewijs voor 90 km ook ter overname. Zojuist onverwachts gehoord dat ik enkele weken niet mag sporten :( . Dan maar bidons aangeven zaterdag..

Edit: En foetsie :-q
Laatst gewijzigd door joansom op wo 27 juni 2018, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
mtbmorron
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 329
Lid geworden op: wo 5 januari 2011, 00:33
Mijn mountainbike: specialized s-works

Roderbike schreef:
mtbmorron schreef:Hier nog een startbewijs over voor de halve marathon
Je hebt een PB!

Hij is verkocht!
Ik had graag zelf willen rijden maar mij knie heeft er momenteel geen zin in (overbelast) anders was hij echt niet doorverkocht

----

Ben benieuwd hoe warm het gaat zijn in het bos.. Het word hoe dan ook afzien. Maar heb er toch zin in!
Sjefkoning
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: za 4 september 2010, 16:33

Ik heb er in elk geval zin in! Hele andere condities dan vorig jaar, sterk deelnemersveld, mooi weer, top :-)!

Ook erg fijn dat de stuurbordjes al thuisgestuurd zijn, scheelt in de ochtend toch weer met de voorbereiding.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Heeft iedereen inmiddels zijn startnummer....gewoon uit nieuwsgierigheid :D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Plaats reactie