Ischgl-Samnaun-Ischgl "Ironbike"

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
Hai Titulaer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: do 1 mei 2003, 20:16
Mijn mountainbike: Trek 8500 2009

Afgelopen zomervakantie ben ik in Tirol aan de gang geweest met m'n fiets toen ik ineens toevallig uitkwam bij een bijzonder interessante marathon... De Ironbike van Ischgl naar Samnaun en dan terug naar Ischgl. Het gebied kennende moet dit een zeer interessante (zware) en mooie marathon zijn. Is er misschien iemand die meer van deze marathon afweet? Ik ben namelijk vrijwel ieder jaar in de zomer in die regio te vinden, dus misschien een leuk idee voor volgend jaar....

gr Hai
Beauty is in the eye of the beerholder...
Sensei
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: wo 17 september 2003, 00:26

Hai Titulaer schreef:Afgelopen zomervakantie ben ik in Tirol aan de gang geweest met m'n fiets toen ik ineens toevallig uitkwam bij een bijzonder interessante marathon... De Ironbike van Ischgl naar Samnaun en dan terug naar Ischgl. Het gebied kennende moet dit een zeer interessante (zware) en mooie marathon zijn. Is er misschien iemand die meer van deze marathon afweet? Ik ben namelijk vrijwel ieder jaar in de zomer in die regio te vinden, dus misschien een leuk idee voor volgend jaar....

gr Hai
Kijk eens op www.marathonbiking.nl
Veel steile klimmen geloof ik.
Laatst gewijzigd door Sensei op za 4 september 2004, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

78 km en ruim 3700 hm is vrij pittig te noemen. Geloof dat Dion van het parketreus team hem heeft gereden http://www.parketreus.nl/team

Je zou hem eens kunnen mailen
tentie
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 7 februari 2004, 16:24

Hai Titulaer schreef:Afgelopen zomervakantie ben ik in Tirol aan de gang geweest met m'n fiets toen ik ineens toevallig uitkwam bij een bijzonder interessante marathon... De Ironbike van Ischgl naar Samnaun en dan terug naar Ischgl. Het gebied kennende moet dit een zeer interessante (zware) en mooie marathon zijn. Is er misschien iemand die meer van deze marathon afweet? Ik ben namelijk vrijwel ieder jaar in de zomer in die regio te vinden, dus misschien een leuk idee voor volgend jaar....

gr Hai
ga je hem nog rijden in 2005 .ik wel namelijk.
groeten jan
Hai Titulaer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: do 1 mei 2003, 20:16
Mijn mountainbike: Trek 8500 2009

Wanneer is ie dit jaar eigenlijk precies? Al weet ik vrijwel zeker dat ik niet in Oostenrijk ben dan :-{ Heb nog een aantal studieverplichtingen te doen deze zomer...
Beauty is in the eye of the beerholder...
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

Plaats reactie