9 april 2017 Hel van Groesbeek
-
- Pro Biker
- Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021
Zat in topic van 2016 . Ingeschreven voor 105 km als voorbereiding voor BEMC.
-
- Mountainbike Junk
- Mijn mountainbike: Scott Scale 910 handbuild - Cannondale Fatcaad - Cube Agree GTC Race - Stevens Prestige Cyclocrosser
Ben er ook weer bij op de 105
Pathologisch Mountainbiker
-
- Mtb fanaat
- Mijn mountainbike: Scott Scale 900SL
Echt balen, ik was dit keer te laat.
Mocht je om wat voor reden niet gaan en heb je een startbewijs van de 105km over, stuur me een PB, ik neem je startbewijs heel graag over.
Mocht je om wat voor reden niet gaan en heb je een startbewijs van de 105km over, stuur me een PB, ik neem je startbewijs heel graag over.
-
- All rounder
- Mijn mountainbike: Koga X29-Runner(staat stil), Kona Unit SS(mag er soms uit),Trek Farley 9,8(moet altijd mee!)
dat ging weer snel.... kon helaas niet om 20 uur inschrijven... nu wel tijd en het zit al vol. Als er iemand aan een dame 105 of 70 km inschrijving kwijt wil....... let me know...
Zat om 20:00 klaar en 2 minuten later lag de bevestigingsmail al in de box, het ging vlot !
Heb er nu al zin in eens kijken of ik m'n tijd kan verbeteren...
Voor de deelnemers die voor het eerst meedoen, filmpje van 2016 via ; https://youtu.be/iHFsY7z1o8A" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb er nu al zin in eens kijken of ik m'n tijd kan verbeteren...
Voor de deelnemers die voor het eerst meedoen, filmpje van 2016 via ; https://youtu.be/iHFsY7z1o8A" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mountainbike Junk
- Mijn mountainbike: Specialized Epic 2010
Het was weer een snelle editie van "inschrijven voor de Hel van Groesbeek". Voor degenen die er op tijd bij waren , Superleuk dat je er weer bij wilt zijn en bedankt voor het vertrouwen! Voor degenen die helaas mis hebben gegrepen , hou vooral het forum en onze facebook in de gaten want er komen zeker kaartjes in de verkoop van mensen die niet kunnen en deze zijn vanaf dit jaar vrij eenvoudig overdraagbaar via inschrijven.nl als het goed is. Afgelopen jaren hebben zeker 100 deelnemers mee gedaan op een overgenomen bewijs. Ook komt er dan nog steeds 10% niet opdagen wat ons elk jaar weer verbaasd.... Kortom als je mee wil doen en er een beetje moeite voor doet kun je altijd mee doen! En voor ons evenement op 24/25 juni is nog plaats genoeg en dat parcours wordt erg vet al zeg ik het zelf