Ultra marathon Drenthe 200 28-12-2016

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
holliebollie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 2 december 2016, 16:49

Op https://hardlopenmountainbiken.wordpres ... -200-2016/" onclick="window.open(this.href);return false; is een uitgebreid verslag te vinden van mijn ervaring met de Drenthe200 2016!
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3253
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Mooi verhaal.
Ik ben eigenlijk zelfs een beetje jaloers op degene die het op die manier beleefd hebben.
Vond t ook mooi om te zien hoe de mensen later op de avond het podium op en af strompelden.

Troost je, m'n medaille van vorig jaar kreeg ik begin december.
Tenminste, ik ga er vanuit dat je m eerder krijgt.
Niet netjes van de organisatie, zeker omdat ze wisten hoeveel volk er mee deed.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Piep
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: za 20 februari 2016, 22:31

Idd een erg mooi verhaal.

Zeker motiverend om me voor komende keer in te schrijven.
Lubberts10
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 25 juli 2016, 19:26
Mijn mountainbike: Ghost Kato FS3
Contacteer:

Wat leuk om ook een ander zijn verhaal van de tocht te lezen! Ik kan me voorstellen dat mensen graag zouden willen weten (ik was er in ieder geval wel naar op zoek) hoeveel ze nou moeten trainen om zo'n tocht tot een goed einde te brengen. Ik heb ook een paar stukjes over mijn voorbereiding geschreven en misschien ook handig voor mensen die twijfelen om hem te gaan fietsen. Als je het echt wil dan lukt het je! ( https://www.lubberts10.nl" onclick="window.open(this.href);return false; )
Op mijn blog http://www.marklubberts.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heb ik geschreven over het fietsen van de:
- Drenthe 200
- Megavalanche
holliebollie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 2 december 2016, 16:49

@lubberts10 Met wilskracht kom je zeker een heel eind! Ik wou het zo ontzettend graag, er hing een beetje een magisch gevoel bij mij. Leuk verhaal heb je geschreven!
@Piep gewoon inschrijven 1 mei!
cheizberd
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 8 maart 2015, 21:33

Mooi geschreven. Op bepaald moment gaat het inderdaad net zoveel over wilskracht als over training. 200 km mountainbiken is voor iedereen zwaar en je komt bijna gegarandeerd jezelf op de één of andere manier tegen. Dat kan mentaal of fysiek zijn, maar dat is wel het moment waar je je wilskracht nodig hebt om door te gaan.
Voor mij was dat dit jaar tussen Dwingeloo en Appelscha toen ik het groep waar ik mee fietste op de heuveltjes van de Diever route moest laten gaan. Daarna was het voor mij doorbijten tot Appelscha, ik moest zelfs even van de fiets om me te herpakken. Na de pauze in Appelscha, waar mijn gezin ook stond, ging het weer een stuk beter (mentaal) ondanks dat het beste er al ruim af was. Uiteindelijk twee anderen gevonden waarmee ik toch nog lekker naar de finish ben gefietst.
Plaats reactie