Hel van Groesbeek 3 april 2016

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
TiesT
All rounder
All rounder
Berichten: 112
Lid geworden op: vr 18 januari 2008, 21:51
Mijn mountainbike: rolt op renegades

Ik ben ook nog op zoek naar een startbewijs voor de 75 of 105km. Als er iemand iets over heeft hoor ik het graag...
stevensbiker
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 20 november 2008, 17:06

Ook ik ben nog op zoek naar een startbewijs voor de 70 km, wie kan mij helpen. :lol: :-q
BruteBullsBikers
All rounder
All rounder
Berichten: 71
Lid geworden op: di 3 november 2015, 23:52
Mijn mountainbike: Copperhead 29 [2014]

Iets anders dan vragen om startbewijzen.. :)

Wat voor volk komt op deze marathon af? Zijn dit allemaal overdreven serieuze fietsers of ook gewoon recreatieve fietsers die wel een aardig stuk kunnen fietsen en zich niet zo druk maken om het wedstrijd element? Of vliegen de fietsers constant om je oren en hoor je ze meteen diep zuchten als je een bochtje een tikkeltje langzamer neemt of per ongeluk moet afstappen bij een klim?

M.a.w.: wat voor sfeer heerst hier: gezellig en ieder fietst voor z'n plezier of een keihard wedstrijdelement? :)
Forau
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1179
Lid geworden op: di 17 april 2007, 19:42
Mijn mountainbike: Soma / Santa Cruz / Ibis

BruteBullsBikers schreef:Iets anders dan vragen om startbewijzen.. :)

Wat voor volk komt op deze marathon af? Zijn dit allemaal overdreven serieuze fietsers of ook gewoon recreatieve fietsers die wel een aardig stuk kunnen fietsen en zich niet zo druk maken om het wedstrijd element? Of vliegen de fietsers constant om je oren en hoor je ze meteen diep zuchten als je een bochtje een tikkeltje langzamer neemt of per ongeluk moet afstappen bij een klim?

M.a.w.: wat voor sfeer heerst hier: gezellig en ieder fietst voor z'n plezier of een keihard wedstrijdelement? :)
[sarcasm]
Het is verschrikkelijk, allemaal pro niveau en heel erg arrogant en irritant.
Tevens regent het de week ervoor en op de dag zelf ook.

Wil je je kaartje aan mij verkopen? ;-)
[/sarcasm]

Het niveau is wel hoger dan bij een toertocht, maar er rijden wel recreatieve deelnemer mee. Beetje opletten en je niet druk laten maken.
BruteBullsBikers
All rounder
All rounder
Berichten: 71
Lid geworden op: di 3 november 2015, 23:52
Mijn mountainbike: Copperhead 29 [2014]

:lol:

Ik heb zelf geen kaartje, ontdekte deze tocht pas tijdje terug maar toen waren al uitverkocht. Het lijkt mij wel een mooie uitdaging en met fietsvakanties in de zomer in Duitsland/Ardennen/Zuid-Limburg, dus ik dacht zo'n tochtje in Groesbeek moet ik dan vast wel aankunnen als er even naar toe werk :)

Ik wil hem voor volgend jaar in de agenda zetten, dus de kans op een kaartje word volgend jaar kleiner ;)
Aziz
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 15 juni 2015, 18:26

Was ook net te laat met inschrijven. Had na een half uur geprobeerd, maar helaas was al uitverkocht!!
Houd me graag aangeraden als iemand van zijn startbewijs af wil!
Graag een persoonlijk mailtje sturen.

Alvast dank.
Nielsefiets
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 810
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 18:37
Mijn mountainbike: Just a Surly Krampus black Ops

BruteBullsBikers schreef:Iets anders dan vragen om startbewijzen.. :)

Wat voor volk komt op deze marathon af? Zijn dit allemaal overdreven serieuze fietsers of ook gewoon recreatieve fietsers die wel een aardig stuk kunnen fietsen en zich niet zo druk maken om het wedstrijd element? Of vliegen de fietsers constant om je oren en hoor je ze meteen diep zuchten als je een bochtje een tikkeltje langzamer neemt of per ongeluk moet afstappen bij een klim?

M.a.w.: wat voor sfeer heerst hier: gezellig en ieder fietst voor z'n plezier of een keihard wedstrijdelement? :)
Ik denk dat ieder gezellig zijn eigen keiharde wedstrijdelement met plezier fietst :-q
Resist much, obey little.
Pbiker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: za 18 januari 2014, 00:48

Ik ben ook nog op zoek naar een startbewijs voor de 70 km. Als iemand iets heeft neem ik het graag over..
ruudjeb
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 14 december 2012, 17:45

Wie kan ik blij maken met startkaart voor de hel van groesbeek? 70 km. Doe een pb of een mailtje.
Pbiker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: za 18 januari 2014, 00:48

Pb voor ruudjeb
ruudjeb schreef:Wie kan ik blij maken met startkaart voor de hel van groesbeek? 70 km. Doe een pb of een mailtje.
glasius
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 338
Lid geworden op: di 2 september 2008, 09:05
Mijn mountainbike: Niner Jet9 Lefty

Als iemand nog een startbewijs over heeft voor de 105km of 70km, dan hou ik me aanbevolen.
pb me even om het een en ander te regelen. :-q
----------------------------------------------------
Aan de fiets kàn het niet meer liggen.
Gebruikersavatar
Opperhoofd
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1813
Lid geworden op: vr 11 april 2003, 17:47
Mijn mountainbike: hangt op zolder aan de muur

Kan er geen algemeen startbewijs overname topic komen?
Alle marathon topics worden behoorlijk vervuild zo...
WoutM
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 18 augustus 2010, 10:14

Ik heb een startbewijs te koop voor de 70 km. Mail even naar wout(at)woutmartens(punt)com
parlato
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 25 november 2007, 13:31
Mijn mountainbike: KTM Myroon

@ WoutM

Zie je mailbox
Ilpirato
All rounder
All rounder
Berichten: 121
Lid geworden op: ma 6 augustus 2012, 20:31
Mijn mountainbike: Scott Scale 910

Om een 105km-lang toertocht te rijden zijn er voldoende GPS-ies te vinden, dan hoef je niet 3x hetzelfde rondje te rijden! Doe je dit om jezelf te meten, je eigen grenzen op te zoeken, kortom rijd je dit met een wedstrijdmentaliteit dan is een marathon zeker aanrader! Wil je gewoon rustig 105km toeren, download dan een gps of plak er meerdere aanelkaar en ga deze gezellig met je teammaten rijden en bespaar je het inschrijfgeld. Voor dit inschrijfgeld ga je tijdens zo'n toertocht met je fietsmaten ergens rustig bakje koffie met appeltaart eten en houd nog geld over!
Plaats reactie