Houffa Marathon

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
mike180
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1114
Lid geworden op: wo 24 oktober 2012, 13:32
Mijn mountainbike: Berria mako sport

Dan vind ik Ol Fosse d'Outh een goede plek. Vlak bij de start, de avond er voor een groot buffet, groot ontbijtbuffet, fiets mag op de kamer. De kamers zijn wat oubollig, maar er is een grote verbouwing aan de gang. Met de LCMT zit je er ook en de laatste keer was er één nadeel: dat toen iedereen gelijk ging douchen er geen water op de vierde verdieping was. Je kon toen prima in het nieuwe deel in een gemeenschappelijke ruimte douchen.[/quote]

thnx ook al vol helaas :-{
Gebruikersavatar
Thijssie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 460
Lid geworden op: di 24 april 2007, 18:28
Mijn mountainbike: Haarlem
Contacteer:

B&B la copette had afgeloen vrijdag nog plaats. Te boeken via airbnb of even bellen
- ONE LIFE LIVE IT! -

Ibis Ripley V4 | Santa Cruz Megatower V2 | Merida Scultura

Sport Advies
Mountainbike Challenge
mike180
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1114
Lid geworden op: wo 24 oktober 2012, 13:32
Mijn mountainbike: Berria mako sport

Thijssie schreef:B&B la copette had afgeloen vrijdag nog plaats. Te boeken via airbnb of even bellen
thnx helaas ook vol :-(
Bike-chica
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 13:41
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 910
Contacteer:

La fermette blanche in Nadrin.
Kwartier van de start.
Vraag mij niet: 'Man er uit of Scott er uit?' :lol: :bier:

https://www.gofundme.com/f/mountainbike-nl
Gebruikersavatar
Fysioman
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 5 april 2014, 12:45
Mijn mountainbike: Scalpel 29

Is er nog iemand die deze marathon fietst en er alleen naar toe rijdt? (ik fiets 100km). Samen rijden?
mike180
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1114
Lid geworden op: wo 24 oktober 2012, 13:32
Mijn mountainbike: Berria mako sport

Bike-chica schreef:La fermette blanche in Nadrin.
Kwartier van de start.
thnx helaas ook vol :-)
dadionysos
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: ma 8 februari 2010, 15:10
Contacteer:

Ik zat net even de routes te vergelijken van de BeMC en de Houffa marathon. Voor zover ik kon zien komen deze nauwelijks op dezelfde plaatsen of wel? Is de Houffa marathon veel makkelijker dan de BeMC?
http://www.RideMyMTB.com | Blog | Team RideMyMTB
MarianneW
All rounder
All rounder
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 11 april 2011, 11:48
Mijn mountainbike: Trek Top Fuel 9.7 en Cannondale Flash C3

Weet iemand of ze een gelegenheidskampeerveldje hebben en dat we gebruik kunnen maken van sanitairgelegenheid? Vorig jaar konden we douchen bij de tennisbanen. Kan er op de website en fb namelijk niets over vinden.
rumorcomp74
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 15 juli 2015, 18:44
Mijn mountainbike: Rumor FSR Comp 29

MarianneW schreef:Weet iemand of ze een gelegenheidskampeerveldje hebben en dat we gebruik kunnen maken van sanitairgelegenheid? Vorig jaar konden we douchen bij de tennisbanen. Kan er op de website en fb namelijk niets over vinden.

Geen idee, ik sta daar gewoon op de camping C&P Buitensport (info@cpbuitensport.com)
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Ook ingeschreven voor de 70km. Eerste keer Houffalize :-D
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Mocht iemand weten hoe de trails erbij liggen dan hoor ik het graag. Voor zover ik heb kunnen zien is de regen van afgelopen dagen die hier is gevallen aan houffalize voorbij gegaan. Heb voor de zekerheid al een wielset klaar gemaakt met ron en ralph bandjes. Het weerbericht ziet er erg goed uit overigens. Liefst houden we de thunder burt achter, maar dan moet het wel echt droog zijn.
Cube-Elite
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4284
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 19:19
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 3 Tuned, Cannondale Scapel 4HT - Tuned

Hoe zal het verkeer er in de ochtend heen zijn?
Afgelopen jaren was het prima en ik denk dat er nog geen file staat bij spa op de snelweg.
Maarja als de hele fanclub van Max smorgens in de auto stapt kunnen we wel eens een probleem hebben.

Ik besluit zaterdag pas of ik ga en dan de 100 of 120 dat laat ik wel van mijn aankomst tijd afhangen :-)
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Cube-Elite schreef:Hoe zal het verkeer er in de ochtend heen zijn?
Afgelopen jaren was het prima en ik denk dat er nog geen file staat bij spa op de snelweg.
Maarja als de hele fanclub van Max smorgens in de auto stapt kunnen we wel eens een probleem hebben.

Ik besluit zaterdag pas of ik ga en dan de 100 of 120 dat laat ik wel van mijn aankomst tijd afhangen :-)
MMMM je hebt wel een puntje :) Als ik opschiet ben ik op tijd klaar om te gaan kijken :winkie:
Gebruikersavatar
XC-Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 242
Lid geworden op: ma 11 juli 2011, 09:49
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 -> Specialized Stumpjumper HT Expert WorldCup

Valt altijd samen met de F1 is Spa. Heb er nog nooit last van gehad, die file staat toch vooral een snelweg verder naar het oosten en ook wat later in de ochtend.

Het slechte weer van de afgelopen dagen lijkt inderdaad de Ardennen (voor de verandering) gepasseerd te zijn, heb er ook al extra op gelet. De komende dagen droog dus zal er prima bijliggen lijkt me. Maar wat inside info is welkom!
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 891
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Afgelopen zondag nog een tocht gefietst in de Hautes Fagnes. Voor de mensen die de RdhF hebben gefietst: zo slecht/nat lag het er bij. Malmedy en Houffalize ligt wel wat uit elkaar, maar ik gok dat het daar niet veel beter was.
Plaats reactie