Bart Brentjens Challenge, Eijsden, 4 oktober 2015

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

:-q , thnx voor de tips!
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

Toch nog even een korte compilatie van ons eerste stuk gemaakt... Ondanks mijn ribblessure toch genoten van de BBC... :-q

Tot volgende jaar! (Mits dezelfde soort condities... :winkie:)
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

"Bike" sekali, @Suntoro :winkie: . Ribblessure opgelopen tijdens de BBC?! Hoop dat he over is. Was de GoPro op na 35km?
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

Nee, 2 weken ervoor een stuur in mijn linker rib gekregen van een 29er die ik aan het testen was... Raakte een boom met mijn elleboog en vloog van het parcours met de fiets bovenop me... Ben nog niet toe aan een 29er denk ik... :winkie: :lol:

Go Pro (overigens een RePlay XD Mini 1080) op helm heb ik maar laten filmen. Aan en uit doen vond ik toch wat lastig steeds, want ik had al moeite met mezelf om mijn linkerarm wat te ontlasten... En het ademhalen was nog moeilijk. Inmiddels gaat het een stuk beter en heb de volste vertrouwen dat ik er snel helemaal geen last meer van heb.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Is het handig om nu alvast in te schrijven voor de 2016 editie of zal er op de dag zelf nog dag inschrijving mogelijk zijn?
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Het is sowieso handig om deze vragen te stellen in het 2016 topic ipv in het 2015 topic :lol: .
Maar het kan allebei, tot een voorinschrijving evt vol zou zitten, maar dat is tot dusver nooit een issue geweest.

Linkje naar BBC 2016: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 1&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;.
Deze mag wel dicht.
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Plaats reactie