7-6-2014 WFM Marathon in Montferland 70km met 1200hm

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Gebruikersavatar
erikvk
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: di 11 februari 2014, 17:57
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CF SLX

Nielsefiets schreef:Is de startdatum van de voorinschrijving al bekend?
"Vanaf a.s. zaterdag op de FB pagina en website inschrijven voor de verschillende onderdelen van #wielerfestival"

aldus tweet wielerfestival
Nielsefiets
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 810
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 18:37
Mijn mountainbike: Just a Surly Krampus black Ops

Top, thanx :-q
Resist much, obey little.
dadionysos
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: ma 8 februari 2010, 15:10
Contacteer:

Als je als toerrijder mee doet aan de marathon, krijg je dan wel een stuurbord met chip voor de tijdsregistratie?
http://www.RideMyMTB.com | Blog | Team RideMyMTB
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1580
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

dadionysos schreef:Als je als toerrijder mee doet aan de marathon, krijg je dan wel een stuurbord met chip voor de tijdsregistratie?
Goeie vraag. Ik ben bang van niet als ik onderstaande tekst van hun website lees:
http://www.wielerfestivalmontferland.nl/activiteiten/mtb-marathon schreef:Deelname aan de MTB-marathon staat open voor iedereen.
Direct achter de KNWU-licentiehouders zal er een startvak zijn voor KNWU-basisleden en tot slot is er een vak voor de toerfietsers die er een eigen uitdaging van maken om de zware tocht tot een goed einde te brengen. Iedereen vertrekt direct achter elkaar aan en elke mountainbiker met een deugdelijke fiets en harde schaalhelm kan zich inschrijven tot 1 juni, of tot het maximale aantal inschrijvers is bereikt.
Niet-licentiehouders die wel echt willen koersen, wordt aangeraden om een KNWU-basislidmaatschap te nemen. Dit kost 8 Euro, is inclusief verzekering en andere voordelen en kan heel makkelijk hier: https://sportief.knwu.nl/wordlid.html
carbon bike, titanium collarbone...
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Ik denk van wel. Iedereen rijdt met tijdwaarneming. er wordt ook gelijk gestart. Je krijgt een beetje een rare situatie als fun of toerrijders voor de licentierijders eindigen.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5761
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

schepp schreef:Ik denk van wel. Iedereen rijdt met tijdwaarneming. er wordt ook gelijk gestart. Je krijgt een beetje een rare situatie als fun of toerrijders voor de licentierijders eindigen.
Dat gebeurt toch ook bij een BBC. Toerrijders die sneller zijn dan licentiehouders.
Maar in ieder geval goed dat er naast licentiehouders ook de mogelijkheid is om met zo'n 8 euro "licentie" deze rit als wedstrijd mag rijden. :-q
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1580
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

Eingeschrieben!

Komt dat basislidmaatschap toch nog van pas dit jaar :tong ~ alhoewel het alleen voor de startpositie van toepassing is lees ik net op facebook:
Wielerfestival Montferland schreef:Ja hoor, iedereen krijgt een stuurbord met tijdregistratie-chip en een uitslag met tijden. Voor snelle deelnemers zal het wel prettiger zijn om niet achteraan te starten, denken wij.
carbon bike, titanium collarbone...
to0n
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 492
Lid geworden op: di 14 augustus 2012, 21:05
Mijn mountainbike: Canyon #2

Ik ben erbij. De website suggereert 1200 hm per ronde. Pittig...
Kon ik maar wennen aan het knarsen van modder tussen mijn tanden...
Gebruikersavatar
erikvk
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: di 11 februari 2014, 17:57
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CF SLX

to0n schreef:Ik ben erbij. De website suggereert 1200 hm per ronde. Pittig...
600 per ronde,1200 totaal toch? denk verkeerde suggestie van website... 2400hm in totaal zou wel heul veul zijn ;-)
Gebruikersavatar
Roderbike
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 15 december 2013, 16:26
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel / Cube Reaction GTC SL 29"
Contacteer:

Een rondje van de montferland route is met 25km iets van 450. Dus 600hm voor 35km klinkt reëel. x2 = 1200hm,
to0n
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 492
Lid geworden op: di 14 augustus 2012, 21:05
Mijn mountainbike: Canyon #2

Roderbike schreef:Dus 600hm voor 35km klinkt reëel. x2 = 1200hm,
Kan ik wel mee leven... :wink:
Kon ik maar wennen aan het knarsen van modder tussen mijn tanden...
12-07-1988
All rounder
All rounder
Berichten: 141
Lid geworden op: di 27 maart 2012, 22:57
Mijn mountainbike: Specialized stumpjumper 29'er

Ingeschreven. Nu hopen op singletrack
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Ik ook ingeschreven. Zal in de buurt komen van Groesbeek vermoed ik,..zal iets minder technisch en zwaar zijn maar 1200 Nederlandse hoogtemeters ga je zeker voelen :)
Breinstein
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 168
Lid geworden op: do 28 april 2011, 10:03
Mijn mountainbike: Cube LTD Pro 2012, Wilier 501xn 29 2014

Ook ik ben ingeschreven. Ben aardig bekend met de standaard route dus hoop dat deze fors afwijkt daarvan.
S-Wapse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 24 april 2011, 21:38
Mijn mountainbike: Giant XTC 29 Composite 0

Ingeschreven ! Vorig jaar de toertocht daar gereden en moet zeggen top omgeving :-q
Plaats reactie