[1 Mei 2004] Koninginnecup Havelterberg

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Gebruikersavatar
MLW
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 619
Lid geworden op: ma 24 november 2003, 00:09
Mijn mountainbike: Epic 29er

Hahaha Hanz, teveel biertjes gehad tijdens de prinsennacht en konningendag. Was wel top hier in appeldorp :-q (trouwens heb je nie gezien, wel een ander niet te noemen forummer :tong ) Khad van tevoren ingeschat dat het niks ging worden vandaag, ga zo lekker op m'n strandstoel in de zon verder pitten :-)
Het ligt altijd aan de banden!
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Nou, het ging redelijk. Bij de start een beetje met Hanz opgereden en het eerste rondje bij in de buurt gebleven. Daarna bij iemand in zijn wiel gereden in een langzame bocht waardoor ik moest afstappen, gelijk 5 man voorbij. Het laatste rondje (wat dus achteraf het laatste rondje bleek) mezelf een beetje gespaard omdat ik nog geen bel had gehoord. Dat was achteraf dus niet nodig geweest. Soms weet ik het ook niet, de ene keer krijg je wel een bel (in Honselersdijk), de andere keer mag je afstappen als je net over het uur over de streep komt. Ik kon op de vlakke stukken en vooral op de klimmetjes veel mensen inhalen, ik kwam alleen duidelijk tekort op de technische stukken.. dus deze week toch wat meer op de mountainbike trainen. Ik ben ongeveer 85e geworden (dus weeeer geen punten grr).
€win H
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 28 juli 2003, 19:37
Mijn mountainbike: S-works...
Contacteer:

Erg mooi rondje,echt mtb (in Ned) waardig !

Enige + punt in de wedstrijd was m`n eind sprint,verder heb ik mijn
a`der kabel vervloekt,wel uitgereden op `singlespeed` wijze.

K`hoorde dat de NOS ook aanwezig was ?
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

€win H schreef:Erg mooi rondje,echt mtb (in Ned) waardig !

Enige + punt in de wedstrijd was m`n eind sprint,verder heb ik mijn
a`der kabel vervloekt,wel uitgereden op `singlespeed` wijze.

K`hoorde dat de NOS ook aanwezig was ?
Ok, niet gezien, ben ook gelijk weggegaan. En nu maar hopen dat ze het uitzenden (wat vaak alsnog niet gebeurt).
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1139
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

Stond ik dan met mn brakke hoofd aan de start...

Start ging redelijk, daarna aardig wat mensen ingehaald. Daarna zag een greppeltje niet aankomen, degene voor me kon er nog omheen, ik niet en daar lag ik. Ik werd gelijk ingehaald door een groep, waaronder Jeffrey.

Ik ging helemaal kapot.. kon Jeffrey bijna niet meer bijhouden, maar na een energiereep ging het wel weer een beetje, en kon ik weer een aantal mensen inhalen, met veel moeite..

Lag ergens rond de 72e plek (eindelijk in de punten!), maar bij de eindsprint kwam ik in aanraking met iemand anders, waardoor ik met zo'n 35 km/u de dranghekken invloog. Ik bleef liggen en mocht niet opstaan van die lui. Na een paar minuten maar lopend over de finish gegaan, maar sta niet op de uitslagen lijst. Jammer, anders had ik eindelijk eens punten gehad :(

Verder heb ik een beetje pijnlijke rug, en een wondje op mn scheen. Heb eigenlijk best wel mazzel gehad, want het was een behoorlijke klap.

Mn fiets had niks, maar het Crossmax achterwiel van de ander is helemaal naar de klote. Weet iemand of je dat via WA verzekering kan verhalen?
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

hanz schreef:Stond ik dan met mn brakke hoofd aan de start...

Start ging redelijk, daarna aardig wat mensen ingehaald. Daarna zag een greppeltje niet aankomen, degene voor me kon er nog omheen, ik niet en daar lag ik. Ik werd gelijk ingehaald door een groep, waaronder Jeffrey.

Ik ging helemaal kapot.. kon Jeffrey bijna niet meer bijhouden, maar na een energiereep ging het wel weer een beetje, en kon ik weer een aantal mensen inhalen, met veel moeite..

Lag ergens rond de 72e plek (eindelijk in de punten!), maar bij de eindsprint kwam ik in aanraking met iemand anders, waardoor ik met zo'n 35 km/u de dranghekken invloog. Ik bleef liggen en mocht niet opstaan van die lui. Na een paar minuten maar lopend over de finish gegaan, maar sta niet op de uitslagen lijst. Jammer, anders had ik eindelijk eens punten gehad :(

Verder heb ik een beetje pijnlijke rug, en een wondje op mn scheen. Heb eigenlijk best wel mazzel gehad, want het was een behoorlijke klap.

Mn fiets had niks, maar het Crossmax achterwiel van de ander is helemaal naar de klote. Weet iemand of je dat via WA verzekering kan verhalen?
Oh damn, jij was dat die daar lag. Vind het toch knap wat je gepresteerd hebt met je "brakke kop" :D.
dosenboden
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: za 12 maart 2005, 10:08
Mijn mountainbike: TREK superfly
Contacteer:

Komen trouwens de uitslagen ergens online en hoelang duurt dat zoal voordat die gepost worden?
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1139
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

dosenboden schreef:Komen trouwens de uitslagen ergens online en hoelang duurt dat zoal voordat die gepost worden?
Er komen uitslagen op www.mtbsport.nl, maar het verschilt per wedstrijd hoe lang het duurt

EDIT: link aangepast
Laatst gewijzigd door hanz op ma 2 mei 2005, 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1139
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

Mmm... mn hoofd voelt best zwaar aan als ik op bed lig en op wil staan :-{ Morgen toch maar even langs de huisarts...
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

hanz schreef:
dosenboden schreef:Komen trouwens de uitslagen ergens online en hoelang duurt dat zoal voordat die gepost worden?
Er komen uitslagen op www.mtb-sport.nl, maar het verschilt per wedstrijd hoe lang het duurt
dat is dus www.mtbsport.nl
Lucifer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2317
Lid geworden op: di 4 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Epic/Specialized Demo 8/Specialized Venge

hanz schreef:Stond ik dan met mn brakke hoofd aan de start...

Start ging redelijk, daarna aardig wat mensen ingehaald. Daarna zag een greppeltje niet aankomen, degene voor me kon er nog omheen, ik niet en daar lag ik. Ik werd gelijk ingehaald door een groep, waaronder Jeffrey.

Ik ging helemaal kapot.. kon Jeffrey bijna niet meer bijhouden, maar na een energiereep ging het wel weer een beetje, en kon ik weer een aantal mensen inhalen, met veel moeite..

Lag ergens rond de 72e plek (eindelijk in de punten!), maar bij de eindsprint kwam ik in aanraking met iemand anders, waardoor ik met zo'n 35 km/u de dranghekken invloog. Ik bleef liggen en mocht niet opstaan van die lui. Na een paar minuten maar lopend over de finish gegaan, maar sta niet op de uitslagen lijst. Jammer, anders had ik eindelijk eens punten gehad :(

Verder heb ik een beetje pijnlijke rug, en een wondje op mn scheen. Heb eigenlijk best wel mazzel gehad, want het was een behoorlijke klap.

Mn fiets had niks, maar het Crossmax achterwiel van de ander is helemaal naar de klote. Weet iemand of je dat via WA verzekering kan verhalen?
Tsja, met een brak hoofd rijden is niet alleen onverstandig, maar nog gevaarlijk ook !
Ride, ride, ride cause Lucifer is on your
t(r)ail !
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1139
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

Lucifer schreef:Tsja, met een brak hoofd rijden is niet alleen onverstandig, maar nog gevaarlijk ook !
Dat kwam niet zozeer door de brakheid
Lucifer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2317
Lid geworden op: di 4 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Epic/Specialized Demo 8/Specialized Venge

hanz schreef:
Lucifer schreef:Tsja, met een brak hoofd rijden is niet alleen onverstandig, maar nog gevaarlijk ook !
Dat kwam niet zozeer door de brakheid
Ja hoor schat :D :D
Ride, ride, ride cause Lucifer is on your
t(r)ail !
Bert Urban
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: vr 14 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Ridley Tiger
Contacteer:

Tering, wat ging het hard vandaag zeg! De afspraak die vlak voor de start met Sjef werd gemaakt (rustig aan, 4 rondes) werd meteen na het startschot al verbroken denk ik. Na de 2e ronde kon ik eindelijk weer een beetje meekomen en ben ik mensen gaan inhalen. Uiteindelijk rond plaats 50 geëindigd, meer zat er niet in vandaag. Maar wederom een topwedstrijd, een van de leukste van het jaar!
Gas op de plank Bert!
Aapjes
Genius
Genius
Berichten: 1844
Lid geworden op: wo 29 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Episch Vonkende Yeti

Hoe meer vallen, hoe meer vreugd. Eerste rondje zat ik me te verbazen hoe makkelijk ik bij Bertje Urbaan fietste. Benen waren goed, alleen sturen ging ietwat minder: drie keer op mijn muil....

Tweede & derde rondje geprobeerd meer naar voren te fietsen, wat maar half lukte, doordat ik wat last van steken in mijn zij kreeg. Vierde en vijfde rondje ging weer wat beter en zo kon ik toch nog wat plaatsjes pakken. Ik geloof dat ik 57e ben geworden...

Al met al was het een mooi dagje met erg lekker weer. :-q
Plaats reactie